{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wolfsblut -Senior
  • #1   12. nov 2013 På en hjemmesider står der at der er tilføjet nogle ting og på en anden er beskrivelsen af foderet senior og alm. fuldstændig den samme.

Måske ved nogen noget mere? Lidt insider-viden måske? smiley

• #2   12. nov 2013 Grey peak adult er der 24% protein og 16%fedt
    Grey peak senior ligger på 21% protein og 10% fedt

• #3   12. nov 2013 Okay tak smiley

Jeg kiggede på wild duck og der stod så det med at der er tilføjet nogle ekstra ting for bevægeapparatet, men på en anden hjemmeside er beskrivelserne identiske.. Ved ikke hvad man skal tro på smiley Men på den anden side må de vel ikke skrive at der er nogle ting i hvis ikke der er det?

• #4   12. nov 2013 Nej, det mås man ikke, det må ikke være vild ledende.
    det er en jungle med det tørfoder.. Er glad for at råfodre mine, så slipper jeg for at fare vild i junglen smiley

• #5   12. nov 2013 Hehe

Det er mere det med om man kan stole på det, men så skal man jo rejse til landet og se det blive produceret, hvis man skal være helt sikker smiley

• #7   12. nov 2013 Ja Kathrine det fandt jeg også frem til smiley Bare underligt at der på en anden side ikke er nævnt en eneste forskel

• #10   12. nov 2013 Vovsen har ikke prøvet varianten endnu og da prisen var den samme bestilte jeg senior-udgaven hjem smiley

Men nu er jeg i tvivl om betalingen /:

• #12   12. nov 2013 ja det er fra healthfood24 men er usikker på hvordan jeg så overfører.. Kig evt. i min den anden tråd ang. betalingen smiley

Kommentér på:
Wolfsblut -Senior

Annonce