{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

De sidste dage :_( {{forumTopicSubject}}

Puha.. Det er med vilde tårer i øjnene at jeg skriver denne besked. Så på forhånd, undskyld stavefejl...

Min dejlige 3-benet Toby skal have fred..

Han kan ikke gå mere, glider på hans "stump" hele tiden..

Jeg har det simpelthen forfærdeligt..
Jeg har siddet hele dagen og prøvet at bestille en tid hos dyrlægen. Og da jeg endelig tager mig sammen, er der optaget.

Jeg bliver ved med at tænke om det er den rigtige beslutning..
Puha, det her er det sværeste valg, jeg nogensinde har skulle tage..

Jeg ved egentligt ikke hvad jeg ville med det her indlæg. Jeg ville nok i virkeligheden bare ud med det..

Min elskede lille dreng..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De sidste dage :_(
  • #1   18. nov 2013 smiley
    Trøste kram!

• #2   18. nov 2013 smiley føler med dig..

• #3   18. nov 2013 Det er bare forfærdeligt at miste sin bedste ven smiley Men efter noget tid tror jeg, at du vil indse at det var det bedste for ham...

• #4   18. nov 2013 Tak skal i have.. Jeg er bare fuldstændig ødelagt.. Han er kun 6 år..

• #5   18. nov 2013 Puha... Stor krammer til dig!!

• #6   18. nov 2013 Det er aldrig sjovt at sætte sig til dommer over liv og død....

De bedste tanker herfra

• #7   19. nov 2013 Krammer herfra.

Har selv en rottweiler på 11 hvor vi begynder at se enden :O(

• #8   19. nov 2013 Det er forfærdeligt. Jeg kan ikke finde ud af hvornår det er nu... smiley

• #9   19. nov 2013 Åh nej! Det gør mig ondt, men hvad er gået galt? Den første lange tid fungerede han jo flot med tre ben, spurtede og hoppede rundt.

Hvad siger dyrlægen på Karlslunde?

Ellers mener jeg, at man hellere må sige farvel en uge for tidligt end bare ½ time for sent.

• #10   19. nov 2013 Åh hvor er det synd med alt det han/I har været igennem smiley
    Hvis ikke der er andre muligheder og hunden lider så gør du det rigtige for ham og det er helt okay at være i tvivl og være ked af det - hvem ville ikke være det...
    Stort trøstekram...

• #11   19. nov 2013 Det er det værste ved at være dyreejer, og jeg føler med dig. Jeg ved det er hårdt for jeg har været turen igennem SÅ mange gange. Men du ved at det er det rigtige valg, ellers havde du slet ikke haft det I tankerne. Så lad din guldklump få fred og giv så dig selv tid til at bearbejde sorgen, for nogle hjælper en ny vaps på sorgen, fordi man ikke har tid til at tænke på fortiden/savnet, men må tage sig af den Nye. Andre kan slet ikke tænke den tanke, men det er op til dig, hvilken af disse personligheder du er . uanset hvad så gør det mig ondt på dine vegne. Trøsteknus. smiley

• #12   19. nov 2013 *natravnen* - Jamen det er kommet sådan ret pludseligt.. Jeg kan ikke rigtig gå med ham mere.. (Kun lige en virkelig kort tur) han bliver meget hurtigt træt... Og de siger at han er træt.. Hans ryg er meget stiv.. Jeg har både haft ham til svømning, hundemassør, og kraniesekralterapi (staves) og det har ikke hjulpet den mindste smule.
    Jeg var godt klar over, at han ikke ville blive så gammel som mange andre, men jeg havde ikke regnet med han skulle så tidligt herfra.. smiley

Hans humør fejler ingenting, han er glad, og kærlig, spiser, drikker, og alt det der. Men i går var han sammenlagt vågen i to timer i løbet af hele dagen..

Åh hvor jeg synes det er forfærdeligt!

Tanken om en ny vaps ligger langt væk nu.. Det ville føles forkert for mig.. Jeg ved der er mange der vælger det. Men sådan er vi jo så forskellige.. Heldigvis for det..

Toby og jeg har bare været så meget igennem, og der bliver et kæmpe tomrum i mig, når han ikke er her mere.. smiley

Men for hel...... hvert minut tænker jeg på om jeg har gjort nok for ham, om han alligevel har nogle år tilbage, eller om jeg skal følge min mavefornemmelse og sige farvel..
    Det er så utrolig svært, ikke at være egoistisk i den her situation.. smiley puha altså.. Nu skal jeg prøve at samle mod til at ringe til dyrlægen, og sværest af alt, beslutte "hvornår" smiley

Møgdag....

• #13   19. nov 2013 Jeg sad med de samme tanker da jeg måtte sige farvel til den sidste hund jeg havde som pludseligt viste sig at være kronisk syg. Men jeg vidste også at jeg aldrig ville tilgive migselv hvis jeg lod ham lide et minut længere end nødvendigt, så jeg tog ham med ned til vores dr.dyr som han elskede og jeg sad med ham på skødet imens han fik sprøjten og han sov ind I mine arme. Aldrig har jeg tudet så meget, han blev kun 1½år, men på den korte tid vi havde hinanden, lærte han mig mere end de fleste af mine mange hunde/dyr havde lært mig I hele deres fulde livstid. Det var også første gang at jeg ikke kunne anskaffe mig en ny hund til at fjerne tankerne fra ham. Men da de andre hunde begyndte at vise interesse for deres gamle legekammerater og Nye venner efter 3mdr. indså jeg at jeg ikke hjalp nogen ved at sørge så meget længere, så vi fik en ny vaps og det hjalp os med at komme videre.

• #15   19. nov 2013 Puha Carina.. Så ved du lige præcis hvordan jeg har det i disse timer.. Jeg tror jeg ringer til min mor (hun tager med) og får hende til at bestille en tid.. For jeg kan ikke selv, kan jeg mærke.. smiley

Hvordan gjorde du op med dig selv at det var nu, og ikke i næste uge??

• #16   19. nov 2013 Så fik min mor bestilt tid.. Fredag kl 15:00.. smiley :'( smiley smiley

• #18   19. nov 2013 Nyd de sidste dage med ham. smiley
    Få taget nogle skønne billeder, og hyg jer!

Kæmpe krammer til jer... smiley

• adriana k
    adriana k Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 13
    #19   19. nov 2013 Hej, jeg har selv en fransk bulldog og den sover også meget. Hvis din hund er glad og tilfreds, så er der måske ikke noget galt med at det er en sovetryne. Håber det bedste for jer. Det er en svær beslutning.

• #20   19. nov 2013 Ja.. Jeg har været ude og handle i dag, købt nogle rammer, papir osv. Så skal der tages billeder, og laves poteaftryk.. smiley

• #24   19. nov 2013 Tak for svar.. Det lyder rigtig underligt.. Men det er rigtig rart at få "snakket" lidt med er, og komme af med lidt af de tanker jeg har..

Carina - det er utrolig stort af dig, at du har overskud til at læse min historie, og give feedback, når du næsten lige selv har været turen igennem..

Vi skal holde børne fødselsdag i morgen.. Og jeg tror han får en dejlig dag (Toby) med masser af nus og kys..

Jeg kan bare slet ikke stoppe med at kramme og kysse ham..

• #26   20. nov 2013 Carina. Jeg syntes at det var så super flot af dig, at du ikke græd da din hund havde brug for din styrke, men "skjulte" dine egne følelser, så din vaps ikke mærkede at der var noget "forkert" I gære. DET er tegn på en god hundeejer, der gør det bedste for sin bedste ven. Sender en masse trøsteknus til dig og naturligvis også til dig Kimmi, nu hvor dagen er fastsat. Det gør mig virkeligt ondt på Jeres vegne, men det en ting vi alle ved vi skal igennem før eller siden eftersom vi lever længere end vapserne. Undskyld at jeg ikke er bedre til at forklare hvad jeg mener. Jeg ville bare SÅ gerne hjælpe jer igennem den svære tid, knus og kram sendes med mine største medfølelser til jer begge.

• #27   20. nov 2013 Der er intet bedre, end at snakke med hundefolk, når man sidder i samme situation som dig... smiley
    Der kommer mange tanker og følelser frem, når man skal vælge mellem liv eller død for sin bedste ven...
    Vi er efterhånden et par stykker(desværre) der har måtte sende vovse alt for tidligt afsted, i denne måned... Jeg mistede min Grand danois i starten af måneden..:(

Du skal være mere end velkommen til at skrive, hvis du får brug for det! smiley

• #28   20. nov 2013 Puha.. Der er godt nok nogle stykker efterhånden, der har måtte sige farvel til deres bedste ven i denne måned.. smiley

Men ja.. Jeg synes det er fantastisk med den støtte og trøst herfra..

Jeg kommer til at savne ham som bar fand... Men jeg prøver at tænke på ham, istedet for mig selv, og tænker han får det bedre, der hvor han kommer hen.. smiley

Min elskede lille basse.. smiley

Kommentér på:
De sidste dage :_(

Annonce