{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket foder til hundehvalp ?
  • #2   20. nov 2013 Jeg vil bare gerne hvad i synes er bedst,det er jo ikke sikkert der skal skiftes

  • #3   20. nov 2013 Wolfsblut eller et andet kornfrit

  • #6   20. nov 2013 er der nogen der har erfaring med kingsmore?

  • #7   20. nov 2013 Hvad der er bedst for en hund er måske ikke det bedste for en anden, så der må du prøve dig lidt frem.

    Der er mange rigtig gode produkter at vælge i mellem.

    Her har vi i mange år været glade for Olivers - både med og uden korn. Det er fint produkt til ok penge og super service.



  • #8   20. nov 2013 Jeg bruger pt kingsmoor pure kylling til vores golden. Det fungerer fint så længe vi husker at fodre på den "korrekte" måde til hende..
    Hvis vi blot fodrer i skål får hun ikke følelsen af at være ordentligt mæt og hun er mere madfokuseret end ellers.. hvorimod hvis vi fodrer ved at hun selv skal søge maden, så har vi ikke problemer med mætheden..
    Min kommende berner hvalp skal fodres med wolfsblut, hentet hjem fra tyskland da det er meget billligere der smiley


  • #9   20. nov 2013 Jeg bruger selv Kingsmoor Pure varianterne til mine maltesere, og vi bruger Kingsmoor Pure hvalpefoder, når vi har hvalpe. Mine hunde virker rigtig godt på dette foder, de er især glade for den der hedder Havfisk. Vi har brugt Kingsmoor Pure i et par år nu, og det er det første foder de bliver ved med at være glade for:-)
    Men som flere andre skriver, det kan være forskelligt fra hund til hund, hvad de trives på. Hvis opdrætter bruger et fornuftigt foder, så brug det de første måneder, evt. indtil hvalpen skal på voksenfoder.
    Held og lykke med vapsen:-)


Kommentér på:
Hvilket foder til hundehvalp ?

Annonce