{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken høne skal man have?
  • #1   24. nov 2013 Når jeg får pladsen vil jeg have rescue burhøns fra næsby hønseri. ( som er foreningen der reder dem).
    De kan findes via facebook.


  • #4   24. nov 2013 Kommet an på hvordan du vil holde høns, om det er for hyggens skyld, æggenes skyld, eller som du vil have godt "hjemme lavet" kød.
    nogle racer er meget rolige og ekstremt hygge lige, andre smukke men mere flyvske.
    en god kom i race er Sussex, de lægger æg selv i en høj alder, giver pænt med kød, er rolige og ganske kønne.
    personligt er jeg helt fjollet med jombo racerne, fx kæmpe cockin, de kan blive ekstremt tamme, og nænner man det, så er de meget kødfulde.


  • #5   24. nov 2013 Tak allesammen for svar og MLA de skulle nok bare bruges for hyggens skyld og gerne være flotte og ikke så store smiley

  • #6   24. nov 2013 Ok så er det nok ikke x burhøns - de er slet slet ikke kønne når de kommer ud... smiley

  • #8   24. nov 2013 Silkehøns er også mægtig kønne smiley
    Der er også dværg cockin, rolige kønne størrelser, der er hammer gode til at udruge selv og ve den der forsøger at være styg med de små kyller, hønerne er frygtløse når de passer på rollingerne.
    og det ER så hyggeligt at følge fra æg til kyllinger, helt naturligt.

    Jeg vil også så gerne have høns igen, det er mægtigt hyggelig smiley
    Jeg har haft en del forskellige, og det var sådan set meningen at vi skulle have godt gratis kød, da jeg elsker kylling.. men.. når først de har navne og er så tamme at de sætter sig på skødet for at hyggesnakke, så, ja.. smiley
    hjemmelavet kød har jeg endnu ikke fået, nænner det simpelthen ikke smiley


  • #9   24. nov 2013 lige et billede af silkehønen, der findes mange farver

    profilbillede
Kommentér på:
Hvilken høne skal man have?

Annonce