{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.408 visninger | Oprettet:

Old english bulldog. Sygdomme og dårlig avl? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg har længe tænkt på at få mig en ny bedste ven. Har tænkt på at få mig en old english bulldog, men jeg er blevet i tvivl efter, at jeg har kigget lidt rundt på nettet. Synes jeg finder en del emner der omhandler sygdomme og dårlige avlere på racen. Jeg vil selvfølgelig gerne have mig en hund der er sund og rask, så er der nogle der kan be/afkræfte mine bekymringer?
Måske der er en eller to der kan henvise mig til seriøse avlere, som jeg kan tage et kig på.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Old english bulldog. Sygdomme og dårlig avl?
  • #1   26. nov 2013 Jeg ville holde mig langt væk , og finde mig en anden race som min bedste ven.

- Jeg kan desværre ikke henvise til nogle avlere i dk som er værd i mine øjne , men jeg ved der er nogle okay hunde i andre lande .

• #3   26. nov 2013 Jeg ved intet om avlere, men min Frida er fra en Østergaard tæve, og hun er så absolut dejlig, og på nær en enkelt godartet knude, mindes jeg ikke lige der har været noget med hende i de 2,5 år jeg har haft hende.
    Så det er vist ikke helt slemt alt sammen, men det er selvfølgelig nemmere at google sig til dårlige historier, end gode...

• #6   26. nov 2013 Siger heller ikke at de ikke findes, siger blot, at der også findes OEB'er der trives i bedste velgående smiley

• #8   26. nov 2013 Ja det lyder da heller ikke godt - min første hund, en DKK lab, var desværre også en allergi-basse, han overlevede ikke, så det ved jeg lidt om smiley
    Aner ikke hvordan hofterne er på Frida, men hun har da taget trapperne op og ned til og fra 2. sal i fuld firspring i 2,5 år nu smiley

• #10   26. nov 2013 Prøv at tage en snak med W - hun havde en lækker sag, der kastede sig død om 11 mdr gammel.
    http://www.hundegalleri.dk/bruger/144586-w

• Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    okt 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #11   31. okt 2015 Jeg har overtaget min den er 1 1/2 hoster når det er koldt ude samt født med omvendte porte så har været under kniven.pt hår det fint med ham men skal dog huske at trods de er store og stærke har de faktisk skrøbelige knogler men vil stadig sige anskaf dig en old for de har sgu et rigtig dejligt sind.tidligere har jeg haft rottweiler Schaefer og beagle smiley

Kommentér på:
Old english bulldog. Sygdomme og dårlig avl?

Annonce