Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning i parcelhushave og bortkørsel i 8270 Højbjerg 1.200 kr.
  • Hækkeklip 1.300 kr.
  • Handymand 790 kr.
  • Nedtagning af markise på altanen 1.100 kr.
  • Udskiftning af vandhane i køkkenet 800 kr.
  • Tage to lamper ned 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Old English Bulldog
  • #1   29. feb 2016 Den race ville jeg ikke tænke på prisen, men kvaliteten.. Der så mange der sygdoms ramt, så heller vente en år mere og have pengene til købe en der tjekket for alt.

• #3   29. feb 2016 Det var nok en af de aller sidste racer, hvor jeg ville gå på kompromis med noget som helst. Det gælder både sundhed og tavle. Og sundhed og tavle koster. Så spar sammen til en hvalp med tavle efter gennemtestede forældre (OGSÅ hjertescannet) eller køb en anden race. Sagt i al venlighed og bekymring.

• #4   1. mar 2016 Nu har du jo skrevet på en annonce på tavleløse OEB'er. Og det er altså en pisseringe ide at købe en OEB uden tavle. Du kan ikke bevise den er lovlig og der er altid ugler i mosen når der ikke bliver lavet tavler efter hunde som har.

I øvrigt er det altså god stil at deltage i sin egen tråd.

• Mathias B
    Mathias B Tilmeldt:
    feb 2016

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #5   1. mar 2016 Føler også med men det er generelt ting jeg ved da min svigermor har haft meget at gøre med hunde, og vil også have en med stamtavle uanset hvad. Men det var bare hvis folk kendte nogle steder. Og grund laget for en OEB er at jeg desværre snart må sige farvel til min amerikanske bulldog, og derfor ønsker en ny bulldog.

• #6   1. mar 2016 Dejligt du deltager. smiley

Jeg kan kun anbefale dig at væbne dig med tålmodighed og bruge de penge en hund fra godt opdræt koster.
    Har du kigget på Leawitt bulldoggen? Mit indtryk er at avlen af dem er noget mere seriøs.

Jeg har selv overvejet sådan en, men jeg ville have en hund med en FCI-godkendt tavle. Årsagen til det er at raceforbudet har gjort mig en kende paranoid, så jeg vil være 100% sikker på at min hunds tavle kan bruges som bevis på lovlighed.

• Mathias B
    Mathias B Tilmeldt:
    feb 2016

#7   1. mar 2016 Havde jeg ikke lige tænkt på, så må lige læse omkring den, altså hvordan den er adfærds mæssigt smiley

• #8   1. mar 2016 Det er samme race. Grundlæggeren er David Leawitt trak sig ud af OEB-avlen og begyndte at kalde sine hunde for Leawitt-bulldogs i stedet for OEB.

Der er mig bekendt kun en opdrætter af LB i DK, og ham vil jeg virkelig virkelig virkelig ikke anbefale..... smiley

Men hvis du er ok til engelsk kan du melde dig ind i denne gruppe på FB :
    https://www.facebook.com/groups/234505113275596/

• #9   1. mar 2016 Der findes en del alternativer til OEB, hvor man kan få FCI stamtavle. F.eks. Dogue De Bordeaux, Bullmastiff, Cane Corso, Dogo canario osv.

Hvis jeg selv skulle ud og have sådan en type hund, ville jeg ikke turde at købe hund uden FCI stamtavle, pga. Den nye hundelov.

Vær dog obs på at finde en opdrætter der går højt op i fysisk og psykisk sundhed, da flere af racerne døjer med en del helbredsproblemer.

• Mathias B
    Mathias B Tilmeldt:
    feb 2016

#10   2. mar 2016 Kender i nogle steder hvor de har OEB'er ligesom denne her med den lidt længere snude? Pris er lige meget

profilbillede
  • #11   2. mar 2016 Leawitterne ser gerne sådan ud.

• Mathias B
    Mathias B Tilmeldt:
    feb 2016

#12   2. mar 2016 Det var bare fordi at de eneste jeg fandt af dem i dk, virkede bare en del smallere i forhold til smiley

• #13   2. mar 2016 Altså hvis du vil have en Leawitt skal du sandsynligvis til udlandet. Ham faxevrøvleren vil jeg virkelig ikke anbefale du køber hund af....

Kommentér på:
Old English Bulldog

Annonce