{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

Hund kat, venner? {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen.
Vi fik for næsten 2 år siden en hund som så ikke er så gammel smiley
og for 13 år siden en kat som så er gammel smiley i starten hver gang min hund, Alba, gik for tæt på min kat, Desmo, slog desmo ud efter hende eller hvæsede. De er nu ved at acceptere hinanden men stadig hvis Alba kommer for tæt på for hun en på snuden smiley (Alba er altså en labrador;)) er der nogle herinde der har nogle forslag til hvordan de kan blive bedre venner? eller er det bare sådan det skal være? knuuuuus fra os tre smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund kat, venner?
  • Camilla H
    Camilla H Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 5
    #1   27. nov 2013 Mit bedste bud ville være at se tiden an smiley
    Vores katte (4 stk) havde aldrig mødt hunde før vi fik Kenzo. De reagerede på samme måde som din, dog er de ligeglade nu. Dengang de endnu ikke havde vænnet sig til Kenzo, respekterede Kenzo når de sagde fra. smiley

• #2   27. nov 2013 mange tak for dit svar. Jeg drømmer bare så meget om at de kan ligge og puttesove sammen smiley

• #3   27. nov 2013 Hvis det er 2 år siden, at i førte dem sammen, så er det bare sådan, det skal være. Vær glad for at katten tolererer hunden. Ellers kunne det være blevet et mareridt. smiley

• #4   28. nov 2013 Jeg siger som Susanne, hvis det er så lang tid siden, så er det nok bare sådan, man kan ikke tvinge dem til at være bedste-venner. Vær glad for at de tolerere hinanden og at katten ikke bliver tromlet.

• #5   28. nov 2013 Bette mis nægter stadig, efter 3 år, at acceptere vi har hund i huset *GG*
    Hun bor på loftet når hun er inde, og sætter IKKE sine royale poter i nærheden af hundene.

Mus er tæske ligeglad. Han har opdraget de to hunde som han vil ha dem smiley Han er uden tvivl kongen der hjemme. Vil han bruge Aksel som varme pude, jamen så gør han det smiley

Efter 2 år, så må du leve med at de accepterer hinanden og thats it smiley

• #6   28. nov 2013 Vi passer hund på 3. Døgn nu, en unghund der ikke er vant til katte overhovedet. Men jeg skal da love for, at han er blevet opdraget af husets 3 katte! De viger bestemt ikke for sådan en bedte boxerlømmel, selv når han kommer fræsende med 110 kmt mod dem.. Det nu meget fedt smiley

Kommentér på:
Hund kat, venner?

Annonce