{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Hund Æder gangen og andre ting... {{forumTopicSubject}}

Hejsa. vi oplever når vores hund har det dårligt og har noget til at sidde, går han helt amok med at æde græs for at komme til at kaste op.
Desværre har vi før oplevet han har spist tapetet i vores gang en gang før. her til natten havde han det dårligt og vi har lagt nede i stuen, hvor han har gået ude i flere timer og spist græs. Jeg troede det var over i morges, da vi tog afsted. men da vi kom hjem igen havde han spist noget af tapetet i gangen igen. Jeg har ingen ide om hvad vi skal gøre. det her handler slet ikke om kedsomhed eller angst. det handler om han har det dårligt. Jeg overvejer lidt at snakke med dyrlægen, men det kan jo bare være et tykkeben eller andet han har spist der har siddet i halsen. Så kan dyrlægen jo ikke gøre så meget.
Han spiser græs for at komme til at kaste op, og få maven i balance igen. Jeg er virkelig magtesløs her. gode forslag modtages gerne.

Mvh. Line


Kommentarer på:  Hund Æder gangen og andre ting...
  • #1   1. dec 2013 Hvor længe har hunden det så dårligt at den æder græs og tapet??

  • #2   1. dec 2013 den fik det i går ved midnatstid, og var ude i nogle timer og spise græs. efter det kom han ind igen, og virkede som om han havde det fint efter det.

  • #3   1. dec 2013 Hvor tit sker det? Hvis det sker ofte må dyrlægen nok se på det, ellers vil jeg mene at det er en af de ting der sker;) er hunden lidt sløj kan du måske grave en græstørv op og stilke i en spand til hunden;) men det bør ikke ske ret tit for så er der altså noget galt og dyrlægen bør se hunden, mine hunde har aldrig haft problemer mere end et par timer og det sker ikke mere end måske en gang årligt

  • #5   1. dec 2013 Nu går det helt fint igen nu, så tror ikke på dyrlægen kan se noget nu. han har kastet op, og der var ikke noget i opkasten. Det var sådan sidste sommer, der havde vi været på stranden og der skete det samme. Men det er de eneste gange vi har oplevet det, med et halvt års mellemrum. jeg vil prøve at ringe til dyrlægen i morgen, når der er mandag. Lige nu er han helt sig selv. Det der er mest frustrerende er han spiser vores ting, men det er jo fordi der ikke er græs og spise. min kæreste snakker om at vi skal så græs indenfor. men tænker vare ikke det er vejen frem.


  • #6   1. dec 2013 Det bør jo ikke ske så tit at det bliver et problem;)
    Det er ikke normalt at hunde bliver så skidte at de spiser tapet i stedet for græs;)


  • #7   1. dec 2013 Syntes også det er voldsomt. men ringer i morgen til dyrlægen, han har det fint nu. men hvis han får det ringe igenm, vil jeg selvfølgelig ringe i dag. men ang. tapet, så havde han ikke adgang til græs, da vi var ude af huset. men i hans opkast var der tapet, håndklæde og snørbånd. så han har spist lidt af værd


  • #8   1. dec 2013 Det er smadder farligt for hunden at spise tapet, snørebånd mv. Tarmene kan blive viklet ind og så dør hunden.
    I skal straks finde årsagen til hunden gener og smerter. Og dyrlægen kan sagtens hjælpe i de situationer.


  • #9   1. dec 2013 Malene det er også planen. Jeg ved godt det er farligt. ringer også i morgen, hvis du har læst mine andre poster.


Kommentér på:
Hund Æder gangen og andre ting...

Annonce