Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hp hundefoder ?
  • #1   7. dec 2013 Et enkelt kik på hjemmesiden er nok til at jeg melder fra;) det foder de praler med som glutenfri er lavet på lidt kød, lidt kød og benmel= affald og resten er stort set majs og ris!

• #2   7. dec 2013 Synes bare de skriver laks?

• #3   7. dec 2013 De har flere forskellige slags;) ingen af dem ville jeg bruge

• #4   7. dec 2013 Pedigree reklamerer også med kød. Nærlæser man listen er det ca 4 procent! Skræmmende. Hunde skal have min 30 procent kød i foderet. Resten kan være godeigrøntsager. Ingen majs.

• #5   7. dec 2013 Grotesk som man som forbruger kan blive vildledt, med mindre man sætter sig godt ind i at læse deklarationer, og ved hvad de forskellige betegnelser står for.

• #6   7. dec 2013 Ok, jeg holder mig langt væk fra det smiley tak for hjælpen..... Det der fangede mig var bare at hundene vil fælde mindre på det foder. Og så skal jeg finde noget andet da min lab ik rigtig gider spise det fra olivers men kun det fra Hills. smiley

• John H
    John H Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 4
    #7   4. nov 2015 Hej med jer.
    Til orientering vil jeg lige informere om at når et foder er HVEDE GLUTENFRI, har det intet med kød eller mængden af kød og gøre. Mængden af kød er proteiner, og mere aktiv en hund er jo mere energi skal den have. Majs bruges til at fortrinvis for at give hunden en mæthedsfornemmelse, men skal selvfølgelig ikke være en stor del af en proteinkilde. Benmel bruges bl.a. til at hunden kan holde vægten og mængden er meget lille. Laksen i CP 21 gør bl.a. at hunden fælder noget mindre end den ellers gør og optages meget hurtigt i kroppen.

Kommentér på:
Hp hundefoder ?

Annonce