{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

Laika-musen
Laika-musen
Tilmeldt:
15. dec 2013
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 85

Sygeforsikring til hund {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg sidder og kigger på sygeforsikring til min lille nye hvalp, og jeg synes, at det er lidt en jungle smiley
Indtil nu har jeg kigget hos dyrekassen, tryg, agria og topdanmark.
Hos topdanmark er forsikringssummen 26.608 kr, og der er en selvrisiko på 750 kr. Derudover dækker man kun 10 % af resten af dyrelægeregningen. Det lyder meget rimeligt, synes jeg.
Er der nogen af jer, der har forsikring hos topdanmark, og hvis ja, hvad synes I så om det? Eller er der noget andet, som I synes er bedre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sygeforsikring til hund
  • #2   16. dec 2013 samt dette her

    Forsikringssummen falder med 20 % om året i 3 år, fra din hund fylder enten 8 eller 10
    år. Du kan se i din police, hvornår nedsættelsen begynder.


  • #3   16. dec 2013 Slettede lige det med ophør, kan se jeg læste forkert

  • Laika-musen
    Laika-musen Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 85
    #5   16. dec 2013 Jeg er bare i tvivl om, hvorvidt man skal købe den udvidede ansvarsforsikring hos Topdanmark, hvis man skal gå til træning med hunden? For det skal jeg jo naturligvis.

  • #6   16. dec 2013 Vi har ,efter vi er flyttet og benytter dyrlæge i tyskland, lavet en konto til dyrlæge.
    (Forsikringen vi havde, ville ikke betale til tysk dyrlæge, selv om det var billigere end i Dk)
    Det har vi sparet rigtig mange penge på. Indsætter det beløb vi før betalte til sygeforsikringen ud over den lovpligtige forsikring, på en konto, og så står pengene der til at bruge hvis ikke vi får brug for dem hos dyrlægen.'
    Forsikringer er fantastiske hvis det går galt, men alt for dyre hvis ikke de bliver brugt, som man selvfølgelig håber på de ikke gør.:)


  • #7   16. dec 2013 Har haft dyrekassen i over 10 år nu og der har bare aldrig været problemer med dem. de dækker jo hele hundens liv og mener vi giver ca 1500,- om året inkl ansvarsforsikring. Det beløb kommer man ikke langt med, hvis hunden bliver syg, så jeg er ovenud tilfreds med at give de penge til en forsikring.

    De andre kender jeg ikke, men kan varmt anbefale dyrekassen smiley


  • #8   16. dec 2013 Tag Dyrekassen, jeg tror det er den bedste forsikring, den dækker hele hundens levtid

  • #9   16. dec 2013 Stiger selvrisikoen ikke hos tryg, for hver gang man gør brug af forsikringen?

    Vi har Dyrekassen.


  • #10   16. dec 2013 Kan anbefale Dyrekassen, her er der aldrig problemer

  • #11   16. dec 2013 agria dækker også hele livet og der kan du (som snart dyrlæge) vælge en lidt billigere løsning med en høj selvrisiko og så et noget lavere årligt beløb.

    jeg kørte Django sådan og alt der hedder blodprøver, simpel røntgen bidsår små operationer mv kan jeg jo bare få lvet på klinikken så der er det billigere at det ikke går over forsikringen, men hvis vi snakker et kompliceret benbrud eller længerevarende allergi eller lign, så dækker forsikringen så - så min selvrisiko var på 2000kr og så var årlig pris vist 1300 kr da jeg også fik lidt rabat fordi han var hund nr to


  • #12   16. dec 2013 Jeg har agria og ved min dyrlæge også har den da den kan laves efter hvad du ønsker fx er der jo ingen grund til at du fx skal have medicin dækket så den kan man bare vælge fra. Men ring rundt og hør hvad de kan tilbyde dig. Det er jo dumt at betale for noget du ikke skal bruge til noget

  • #13   16. dec 2013 Har alm. Brand. De har en lav selvrisiko smiley
    Tror jeg giver 1485,- (ca) med udvidet ansvar og sygeforsikring.

    Har dog (gudskelov) ikke haft brug for den endnu smiley


  • #14   17. dec 2013 RIP jeg havde alm brand som forsikring til min hund og3 katte, brugte forsikringen 3 gange på et år (2 til hund og 1 til kat ) da vi nærmere tiden for at forsikringen skulle fornyes fik vi et brev at hvis skulle have fornyet vores forsikring blev selvrisikoen sat op til 3000-kr. god både at smide folk ud på. Ved dyrekassen har jeg aldrig haft problemer

Kommentér på:
Sygeforsikring til hund

Annonce