Mere nærgående end normalt.. {{forumTopicSubject}}
Altså lady har altid været en mors hund. (Er 1 år og 7 mdr, haft hende i 10 mdr)
Hun er min egen skygge, og det har nu ikke generet mig, har ikke noget imod en hund der følger mig.
Hun er glad for at være meget tæt, og putter under dyne, tæppe osv helt op af mig, eller manden. Han bruges hvis jeg ikke er her.
Hun har lige været falsk drægtig, det har ik påvirket psyken og hun var som hun er normalt, kun lidt hævede patter og mælk.
Det er sådan set ovre, men nu her den sidste uges tid, sys jeg hun har ændret sig lidt.
Hun er blevet meeeeget mere puttesyg. Hun kravler heeelt op i hovedet af mig.
Når hun er på vej til det, sniger hin sig, siger jeg nej, fortsætter hun, ser enormt ynkelig ud, men sniger /kravler videre nærmest helt på siden, helt op til hovedet af mig.
Kan skubbe hende ned, men så prøver hun igen eller ligger og ruller rundt og ser ynkelig ud.
Gir jeg op og tænker hun åbenbart lige har brug for lidt ekstra tryghed kommer hun op og putter sit hovede under mit hovede, lige ved halsen, kommer med et dybt suk og sover så.
Men vil jeg ikke have det prøver hun hele tiden, så jeg til sidst må be hende gå i sin kurv, for hun blir ved med at forsøge at komme op til mit hovede.
Igår havde vi besøg og hendes veninde var med, de kan fint sammen. Lady ligger så og sover og vågner så op, og går ned på gulvet..kommer op og putter igen lidt senere...og min søn kommer så og siger hun lige har tisset på gulvtæppet....det er lige foran os?! Ku ikke se det pga sofabordet.
Og vi havde næsten lige været på en god tur i hundeskoven, plus vi har kattelem som hun benytter (ja hun er ik ret stor jo haha) ud til haven.
Hvordan kan det være at hun på det seneste er blevet så meget mere " up in your face" og så lige tisse på gulvet lige foran os ?
Følger af falsk drægtigheden?
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.975
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.975
Mere nærgående end normalt..