{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

mærkelig blanding {{forumTopicSubject}}

faldt over denne annonce på face

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152076098404507&set=gm.561615800600058&type=1&theater

da jeg så billedet tænkte jeg først.. det ligner jo en en staff smiley

da jeg så læste dens "blanding" tænkte jeg hold da op en underlig blanding! efterfulgt af "nå ja farverne passer da lidt på karlesk bjørnehund og ansigtsformen kunne da godt passe på en rotte"

sidste tanke var, hold kæft hvor ville jeg have nøjeren over at gå med en hund uden at kunne bevise hvad den rent faktisk er

men han ser da fantastisk sød ud ^^


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mærkelig blanding
  • #2   30. dec 2013 hjalp det smiley

    profilbillede
  • Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

    Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 558
    #3   30. dec 2013 Skulle det være en blanding ml karelsk bjørnehund og rottweiler? Hvor mon den så har de ører fra kan man tænke smiley

  • #4   30. dec 2013 i annincen står der
    hej derude Milo her søger et nyt og godt hjem hvor der er tiden til ham. han er 1 år gammel (13 november 2013) Han er en blanding af en Rotwailer og en Karealsk bjørnehund

    der står mere, men ikke så relevant.. tænker lidt at han er en teenage hund folk ikke gider mere desværre smiley dem syns jeg der er så mange af lige for tiden.. 8-16 mdr "hvalpe"


  • #5   30. dec 2013 ja det var også dem jeg studsede lidt over smiley

  • #7   30. dec 2013 ja det er sku meget trist.. folk burde tage noget ansvar! så en annonce for leden dag om en golden retriver på 9 mdr som ikke kunne være ved første ejer, så var der en ældre dame der havde taget den fordi ellers skulle den aflives, men den var for "voldsom" til hende så nu har de sat prisen til 500 kr for at det ikke skal være et impuls køb?!?!?! WTF?!?! 500 kr så kunne de da vidst lige så godt bare have sat den til salg gratis -.-

  • #8   30. dec 2013 ørerne kunne vel nok passe på blandingen. kareleren har jo forholdsvist små opretstående ører, rotten har større hængeører. E mellemting kunne såmænd godt se ud som på billedet.

    Min brors gamle hund var en blanding af hvid schæfer, dalmatiner og golden. Den havde ca samme ører (en anelse større tror jeg, men altså osse rosenører) -havde de stået op, havde de set ud som schæferører, men fordi de ikke kunne stå, blev det altså rosenører istedet.

    Om det ER den blanding der siges, skal jeg ikke kunne sie, men ørerne ville jeg altså ikke afvise på baggrund af. Jeg ville dog osse væe bange for at blive stoppet en dag.


  • #9   30. dec 2013 true smiley

  • #10   30. dec 2013 Men er den karelske bjørnehund særlig udbredt i Danmark? Jeg mener.. det er vel ikke en hund, som mange har, eller?

    - Synes det er en besynderlig blanding, uanset om det er sandt eller ej.
    Men stakkels hund, ville ønske folk tænkte lidt længere frem end bare 2-3 måneder, når de køber sig en hund. Det er der desværre bare alt for mange, der ikke gør.


  • #11   30. dec 2013 ikke voldsomt udbredt nej, men der findes dog en del -jeg har da mødt ganske mange der hvor jeg boede før og osse et par blandinger med kareler

  • #12   30. dec 2013 Jeg har nemlig aldrig mødt en.

  • #13   30. dec 2013 Uanset hvad, en staff ligner den altså IKKE smiley
    Ikke med mindre der står am foran, altså.


Kommentér på:
mærkelig blanding

Annonce