Orijen frysetørret foder? Orijen frysetørret foder?
Har nogen prøvet Orijen frysetørret foder? Hvad er jeres erfaring med det? Synes det er rimeligt dyrt, men det lyder til at være rigtigt godt..
Lige nu får min mops BARF, men tror vi skifter tilbage til tørfoder.. Nogen der har gode/dårlige erfaring med alm. Orijen tørfoder?
Godt nytår. :o)
http://www.porcani.dk/orijen-regional-red.html
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 296
feb 2012
okt 2011
Følger: 9 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 2.081
men det almindelige Orijen bruger vi flittigt herhjemme! og jeg sværger til Orijen!! det er uden sammenligning, det bedste foder til min hund, og efter min mening. derfor ikke sagt, at det er det ideelle for alle..
men min terrorist er i forvejen ikke specielt madglad, men når hun får Orijen, og bliver spurgt om hun skal have mad, så danser hun gerne for det, imens hun slet ikke kan styre sit mundvand haha
det er en smule spicey i prisen, men i forhold til hvad man får, synes jeg det er hver en krone værd, og jeg vil hellere betale den smule mere:)
hendes pels er helt fantastisk, og dyrelægen tror mig dårligt, når jeg fortæller, at jeg ingen olier giver hende, men bare et ordentligt foder. og hun trives fantastisk på det..
hahahaha jeg kunne være sælger for Orijen!! men jeg er simpelthen bare SÅ glad for det foder
men det er jo SUUUUPER individuelt, hvad der passer bedst til hver enkelt hund, og hvad man som ejer mener er et godt foder til ens bedste ven:) og derfor vil du også få en million forskellige meninger, og andre fodermærker, som andre er vilde med:)
du må simpelthen prøve dig frem... men jeg vil som sagt til hver en tid anbefale Orijen
feb 2012
Mht. prisen, så er det da dyrt ja.. men det er ligeså dyrt at BARF'E.. Barf'er nemlig kun dansk kød til min hund.. og nogle gange øko.. bare for at være sikker op at det er noget ordentligt kød og det bliver slagtet ordentligt osv.. og det kan til tider være dyrt
men glæder mig til at prøve Orijen.. måske også lidt frysetørret Orijen? det er bare vildt dyrt... så vidt jeg kan se..
jun 2010
Følger: 42 Følgere: 61 Hunde: 11 Emner: 383 Svar: 3.514
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 80
- Så herhjemme er det et hit.
jan 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 46
feb 2012
Jeg læser tit at nogle skriver at de aldrig ville give deres hund Orijen, fordi der er så meget protein i... men der er vel ligeså meget protein i råd kød/BARF ikke? :o)
- Rikke C - hvor køber du det frysetørret Orijen? Synes at det er vildt dyrt 400g for 300 kr. eller sådan noget :o)??
sep 2008
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 22
Det var vores hundetræner (som også har efteruddannet sig i hunde ernæring) som anbefalede os at skifte foder, hun sagde enten BARF, Orijen eller Acana og ingen korn holdige produkter.
Har ikke haft nogen problemer siden, så jeg kan godt anbefale Orijen.
feb 2012
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.665
feb 2012
Må vente og se om det fungere her.. min sæk skulle gerne komme med posten snart :O)
feb 2012
feb 2012
Kan også se at foderlang forhandler det.. der ligger vidst en her i Aalborg :o)
maj 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 569
maj 2013
jan 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 46
aug 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 44
Stina H. Hvordan ved at at Carnibest er mindre behandlet? Syntes det var ret svært at finde noget om det da jeg gogglede det og så er det fra Holland. I Europa er der ikke nogle "regler" for hvad de må putte i hundefodder og ikk. Så der bliver ikke holdt noget kontrol. Hvor imod i Canada er der kontrol og vise regler for hvad der må puttes i. Da de går meget op i deres fødevarer der over inklusiv dyremad.
aug 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 44
Stina H. Hvordan ved at at Carnibest er mindre behandlet? Syntes det var ret svært at finde noget om det da jeg gogglede det og så er det fra Holland. I Europa er der ikke nogle "regler" for hvad de må putte i hundefodder og ikk. Så der bliver ikke holdt noget kontrol. Hvor imod i Canada er der kontrol og vise regler for hvad der må puttes i. Da de går meget op i deres fødevarer der over inklusiv dyremad.
maj 2013
Orijen frysetørret foder?