2.425 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Orijen frysetørret foder? Orijen frysetørret foder?

Har nogen prøvet Orijen frysetørret foder? Hvad er jeres erfaring med det? Synes det er rimeligt dyrt, men det lyder til at være rigtigt godt..

Lige nu får min mops BARF, men tror vi skifter tilbage til tørfoder.. Nogen der har gode/dårlige erfaring med alm. Orijen tørfoder?

Godt nytår. :o)

http://www.porcani.dk/orijen-regional-red.html

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Orijen frysetørret foder?
  • #3   30. dec 2013 ved ikke.. vil bare gerne over på tørfoder igen og så køre med lidt BARF ved siden af.. synes ikke han fungere 100% på BARF, som han gjorde på f.eks. Wolfsblut smiley

• #4   30. dec 2013 Her er det frysetørret smiley http://www.porcani.dk/orijen-frysetorret-regional-red.html

• #5   30. dec 2013 det frysetørret Orijen foder, har vi ikke afprøvet, så det kan jeg ikke være behjælpelig med:)
    men det almindelige Orijen bruger vi flittigt herhjemme! og jeg sværger til Orijen!! det er uden sammenligning, det bedste foder til min hund, og efter min mening. derfor ikke sagt, at det er det ideelle for alle..
    men min terrorist er i forvejen ikke specielt madglad, men når hun får Orijen, og bliver spurgt om hun skal have mad, så danser hun gerne for det, imens hun slet ikke kan styre sit mundvand haha smiley
    det er en smule spicey i prisen, men i forhold til hvad man får, synes jeg det er hver en krone værd, og jeg vil hellere betale den smule mere:)
    hendes pels er helt fantastisk, og dyrelægen tror mig dårligt, når jeg fortæller, at jeg ingen olier giver hende, men bare et ordentligt foder. og hun trives fantastisk på det..

hahahaha jeg kunne være sælger for Orijen!! men jeg er simpelthen bare SÅ glad for det foder smiley :D

men det er jo SUUUUPER individuelt, hvad der passer bedst til hver enkelt hund, og hvad man som ejer mener er et godt foder til ens bedste ven:) og derfor vil du også få en million forskellige meninger, og andre fodermærker, som andre er vilde med:)
    du må simpelthen prøve dig frem... men jeg vil som sagt til hver en tid anbefale Orijen smiley

• #6   30. dec 2013 Det lyder godt :o) Kan også læse mig til at Orijen er et rigtigt godt foder, men for nogen virker det desværre ikke helt så godt. Grunden til at jeg vælger at gå fra BARF til tørkost igen, er som nævnt længere oppe, at jeg ikke helt synes at min mops fungere 100% på BARF... som da han var på tørkost.. og grunden til jeg vælger Orijen, er fordi at min mops er VILDT kræsen, men Orijen bruger min veninde som godbidder og dem elsker han.. så håber at han vil spise det..
    Mht. prisen, så er det da dyrt ja.. men det er ligeså dyrt at BARF'E.. Barf'er nemlig kun dansk kød til min hund.. og nogle gange øko.. bare for at være sikker op at det er noget ordentligt kød og det bliver slagtet ordentligt osv.. og det kan til tider være dyrt smiley
    men glæder mig til at prøve Orijen.. måske også lidt frysetørret Orijen? det er bare vildt dyrt... så vidt jeg kan se..

• #8   30. dec 2013 jeg har prøvet mange forskellige slags foder og Orijen tørfoder er KLART der bedre til mine 5 hunde. De har mere energi, flottere pels og sætter stører muskler og de elsker smagen. Jeg har ikke prøvet det frysetørrede endnu men det skal jeg helt bestemt smiley

• #9   30. dec 2013 Jeg har en frygtelig kræsen hund, som KUN vil spise det foder med Bison fra Orijen.
    - Så herhjemme er det et hit. smiley + vores dyrehandel (Foderland) har en ordning hvor man får den 6 pose gratis.. Så det er helt klart et plus for pengepungen smiley

• #10   31. dec 2013 Mine to RR's ELSKER Orijen. De får Six Fish og stortrives. Super foder. Premierminister foder som min tæves opdrætter sagde en dag smiley Jeg køber det hos www.petfoodnord.dk hvor man får kanon rabat ved storkøb. Jeg køber seks sække af gangen og så er den ene sæk gratis smiley

• #12   31. dec 2013 Tak for jeres indlæg :o) glæder mig til at komme i gang med Orijen og se hvordan han fungere på det..

Jeg læser tit at nogle skriver at de aldrig ville give deres hund Orijen, fordi der er så meget protein i... men der er vel ligeså meget protein i råd kød/BARF ikke? :o)

- Rikke C - hvor køber du det frysetørret Orijen? Synes at det er vildt dyrt 400g for 300 kr. eller sådan noget :o)??

• #13   31. dec 2013 Min FB får Orijen, og der fungere han rigtig godt med. Har prøvet andre mærker specifik, og så noget dyrelægen anbefalede, det eneste det bevirkede var at han skulle skide 4 gange dagligt og fik udslæt i øre og på maven.
    Det var vores hundetræner (som også har efteruddannet sig i hunde ernæring) som anbefalede os at skifte foder, hun sagde enten BARF, Orijen eller Acana og ingen korn holdige produkter.
    Har ikke haft nogen problemer siden, så jeg kan godt anbefale Orijen.

• #14   31. dec 2013 Det lyder godt at det fungere for din vuf :o) Er foderpillerne store? Min mops er ikke så god til de store piller.. som jeg husker dem, er de lidt store...

• #15   31. dec 2013 Orijen er på papiret et rigtig godt foder, men hunde trives bare slet ikke på det;( får tør pels og klør sig konstant;)

• #16   31. dec 2013 Ærgerligt at det ikke fungere hos dig Bodil..
    Må vente og se om det fungere her.. min sæk skulle gerne komme med posten snart :O)

• #18   31. dec 2013 Hvor køber du det :o)

• #20   31. dec 2013 Tak :o)
    Kan også se at foderlang forhandler det.. der ligger vidst en her i Aalborg :o)

• #21   31. dec 2013 Det var da godt nok dyrt for det frysetørrede smiley

• #23   31. dec 2013 Fuldstændig smiley

• #24   1. jan 2014 Mine får den Orijen der hedder Six Fish. Foderpillerne er ganske små. Jeg bløder det op i kogende vand. Så står det og trækker og køler af og bliver en anelse opløst.

• #26   26. aug 2014 Hvordan er det gået med onijen det frysetørret? smiley jeg har lige købt det i dag, så er spændt på hvordan det kommer til at gå. smiley

Stina H. Hvordan ved at at Carnibest er mindre behandlet? Syntes det var ret svært at finde noget om det da jeg gogglede det og så er det fra Holland. I Europa er der ikke nogle "regler" for hvad de må putte i hundefodder og ikk. Så der bliver ikke holdt noget kontrol. Hvor imod i Canada er der kontrol og vise regler for hvad der må puttes i. Da de går meget op i deres fødevarer der over inklusiv dyremad. smiley

• #27   26. aug 2014 Hvordan er det gået med onijen det frysetørret? smiley jeg har lige købt det i dag, så er spændt på hvordan det kommer til at gå. smiley

Stina H. Hvordan ved at at Carnibest er mindre behandlet? Syntes det var ret svært at finde noget om det da jeg gogglede det og så er det fra Holland. I Europa er der ikke nogle "regler" for hvad de må putte i hundefodder og ikk. Så der bliver ikke holdt noget kontrol. Hvor imod i Canada er der kontrol og vise regler for hvad der må puttes i. Da de går meget op i deres fødevarer der over inklusiv dyremad. smiley

• #30   26. aug 2014 Jeg har prøvet det frysetørrede foder nu. Synes det er noget bras uden lige. Jeg kan ikke få det til at suge vand overhovedet, lige meget hvordan jeg gør.

Kommentér på:
Orijen frysetørret foder?

Annonce