{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.063 visninger | Oprettet:

Cairn terrier {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!:)
Idag blev vi den heldige ejer af denne skønne hund Buster! Han er et halvt år gammel i morgen, og er fuld af energi smiley han er vores første hund så selvfølgelig vores lille guldklump<3

Hvad har i og sige til denne race?:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cairn terrier
  • #1   3. jan 2014 Synes de er super søde! smiley Min nabo har en smiley Dog synes jeg de gør en del, men det ligger vel til terrier? smiley

  • #2   3. jan 2014 Jeg har for mange år siden haft en cain terrier den er bare en rigtig dejlig hund aktiv , kvik lejesyg osv den skal i nok blive glade for
    Tilykke med den


  • #3   3. jan 2014 #1: det er sjovt, ham her har ikke gøet en eneste gang endnu.. Det kan være det kommer, men håber jeg da ikke hehe;-)
    #2: mange tak:-)


  • #4   3. jan 2014 Jeg har også en gøende race ifølge diverse skrivelser, men mine gør hun heller ikke særlig meget. Terrier er super intelligente, så der har I en masse sjov og ballade gemt til mange mange år. Stort tillykke

  • #5   3. jan 2014 Dejligt! Tusind tak smiley

  • #6   3. jan 2014 Tillykke med cairnen smiley Det er en skøn race, frisk, robust og intelligent. Man keder sig aldrig smiley

  • #7   3. jan 2014 Den er også super hyggelig! smiley

  • #8   3. jan 2014 Tillykke med vapsen -mine bedsteforældre har en med samme farve som osse hedder Buster smiley

    Min mor har osse haft en -en rød tæve ved navn Beauty, og har en veninde hvis mor opdrætter dem. Så indtil jeg selv fik hund, troede jeg faktisk at sådan en skulle jeg have en dag smiley

    Super skønne hunde -ikke så store, men alligevel robuste og et herligt sind der dog kræve lidt humor når der trænes og opdrages smiley



  • #9   4. jan 2014 En herlig race i mine øjne smiley
    her selv 2 StK. Det at gø, er lige som så meget andet, et spørgsmål om indlæring.
    min tæve er meget på mærkerne, og fik hun lov, så ville hun også gø meget.
    men det gør hun ikke smiley


  • #10   4. jan 2014 Jeg er vokset op med sådan en smiley skøn race, altid frisk på spilopper smiley

  • #11   14. jan 2014 Er selv lige blevet ny hende ejer til Vega på 10 uger og racen er en skøn familie hund, de elsker børn og er kærlige med fuld fart på smiley

  • #12   14. jan 2014 Tillykke med den lille nye smiley Cairnen, er en skøn race, som skrevet af andre er racen frisk, robust og intelligent.

  • #13   15. jan 2014 Tillykke med en dejlig hund smiley Da min gamle mors sidste Ruhårede Foxterrier døde for 3 år siden ville hun have en mindre hund og valget faldt på Cairnterrier. Hun har en tæve der nu er lidt over 2 år gammel og hvor er det bare en dejlig hund smiley Frisk og frejdig og altid med på den værste. Ukompliceret rent mentalt og egenligt altid bare glad med glad på. Sund og robust i både sind og skind. Nem i forhold til andre hunde. Den er min unge dobertæves bedste legekammy smiley De er jævnaldrende og et meget umage par, men de elsker hinanden højt.
    Mht gøen så siger min mors altså ikke ret meget og det er ikke noget hun har gjort noget for. Det eneste lille 'men' er at de er temmelig selvstændige og det kræver lidt dygtighed, humor og tålmodighed at få dem lydige og så vil de helst stadig selv bestemme om de nu også skal gøre det de bliver bedt om smiley


  • #14   15. jan 2014 Og her er et billede af min mors Cairn - Coco - sammen med mine to lømler.

    profilbillede
  • #15   15. jan 2014 Sikke en smuk trio smiley
    ja, jeg giver dig helt ret i din beskrivelse af Cairnen, meget rammende!
    Mine gøer altså heller ikke noget videre, selvfølgelig alarmerer de når der er noget, men det er bestemt ikke noget de gør i tide og utide.
    Jeg kan fint have mine løs og de kommer når der kaldes, meen er der lige noget rasende spændende de har gang i, så skal der ind i mellem tælles til 10, der kommer selvstændigheden frem smiley
    Jeg kan ikke prale af sådan et fint parade billede, da det faktisk er rigtigt svært at få taget billeder af dem alle sammen, for så snart jeg sætter mig ned i højden, så har jeg begge de små siddende lige foran som et par linselus, og så er er closeup der vil noget smiley
    men her er et fra sidste år på stranden.


    profilbillede
Kommentér på:
Cairn terrier

Annonce