{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.272 visninger | Oprettet:

Sorg {{forumTopicSubject}}

Hvordan kom i der har måtte sige farvel til jeres elskede hund igennem det .. Har lige måtte aflive min dejlige Rottweiler Laika pga nyre svigt. hun blev kun 6 1/2 år gammel for 2 dage siden . føler mig selv mere død end levende og jeg kan slet ike leve uden hende . det gør bare så adsindig ondt . jeg ligger bare i sengen . og jeg ligner noget der er løgn . ligner en der har fået 2 søbeøjne så hævede er de og de er helt røde af at græde hele tiden smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sorg
  • #1   5. jan 2014 Stakkels dig og din hund smiley
    Hvis jeg var dig ville jeg gå ud og more mig lidt med dine venner, hav det lidt sjovt.
    smiley Håber du kommer over det


  • #2   5. jan 2014 Aldrig rart at miste en nær.
    da jeg mistede min Amstaff pga sygdom, lavede jeg et billede album af ham så jeg huskede ham på alle de gode billeder.

    dog skal det siges at mit savn til ham er jeg aldrig kommet over og han vil altid have et specielt plads i mig.

    ting tager tid, sorg tager røv lang tid.

    jeg kondulere og ønsker dig det bedste i den svære tid


  • #3   5. jan 2014 Jeg skrev breve til min dejlige dreng. Det lindrede en smule at få det ud på den måde, men i sidste ende er det kun tiden, der kan helbrede sorgen. Det er en utrolig stor krise, man gennemgår og den er ret ensom, for mange mennesker forstår det ikke helt smiley håber du kommer godt ud på den anden side smiley
    Savnet har jeg stadig, men sorgen er kommet på afstand


  • #4   5. jan 2014 Føler med dig har selv prøvet at vågne om natten og bare hylet det er ca3år siden men det tog lang tid for mig at komme over det ,det skal så siges at det ikke på grund af sygdom jeg kom af med min jeg syntes at det er lidt nemmere at komme over når det er på grund af sygdom prøv at sige til dig selv at det var det bedste og at nu har den det godt Undskyld jeg ved godt at det ikke hjælper lige nu

  • #5   5. jan 2014 Tiden læger alle sår .. Har mistet 2 unge hunde selv og jeg har lært at leve med det- men jeg savner da begge 2 hver eneste dag smiley

    Kram til dig.. Det er en hård tid du skal igennem


  • #7   5. jan 2014 Jeg mistede min bedsteven i November.. Og jeg er stadig ikke helt oven på. Jeg tænker på ham hver dag, og savner ham som bare pokker..
    Men jeg forsøger at mindes ham med glæde, istedet for sorg... Det fortjener han..

    Han har bragt så meget glæde, og det er det jeg helst vil huske ham for smiley


  • #8   5. jan 2014 Jeg gik i hi, da jeg fik aflivet min gamle tæve, og så gik jeg i byen og slog mig løs - det havde jeg ikke haft mulighed for med en syg hund.
    Det var så hårdt, tænker på hende næsten hver dag.
    Jeg har hendes urne i mit skab, en mindeperle fra hende i mit armbånd og hendes billede i min vindueskarm.
    Hårdt hårdt hårdt men det bliver langsomt bedre. Heldigvis.
    Mange krammere i din retning, og græd hvis det er det du har behov for.


  • #9   5. jan 2014 Den 1/7-2011 forlod Kongo denne verden, jeg er ikke kommet over det endnu. Det tager nogle gange LANG tid...

  • #10   5. jan 2014 Puha ja det er bare slet ikke sjovt at ska sige farvel til sin bedste ven! Og savnet går aldrig over men det bliver nemmer at leve med, med tiden. Sender dig gode tanker. Husk alle de gode stunder i har haft sammen og hvor meget i har givet hinanden

  • #11   5. jan 2014 Jeg kondolerer for dit tab

    Idag er det 14 dagen side at vi måtte sige farvel til Whiskey. Selvom har blev år og slidgigten havde overtaget hans hofter, så var det ikke en nem beslutning.

    Det er hårdt, MEN jeg lover dig det bliver nemmere at stå op, at få en hverdag til at fungere. Jeg har brugt min blog, som egentlig handler om mad. Men jeg har skrevet et indlæg om ham, det har hjulpet mig.
    Det har osse hjulpet mig at snakket om ham. Jeg drak mig i hegnet , sammen da lige efter dylle var kørt. Ellers ved jeg ikk hvordan jeg skulle komme gennem dagen

    Nu venter vi på at hente hans urne, det gruer jeg for og har faktisk "lidt" fortrudt at vi skal ha ham hjem. Men jeg ved at jeg en dag bliver glad for det.


  • #13   5. jan 2014 Jeg måtte sige farvel til min Kato for lidt over 7 uger siden..
    Det der hjalp for mig var at jeg jo havde en hund mere (Afrodithe)..

    Jeg savner stadig Kato så ubeskrivelig meget.. Han var min bedste ven, min helt store kærlighed, min eneste eneste ene.. Elskede den hund mere end selve livet..
    Jeg kigger stadig op på himlen, finder den klareste stjerne, sender et kys op mod den og siger højt "Mor elsker dig min skat"..

    Han halsbånd ligger stadig på sofabordet og hans sele og snor hænger stadig på sin plads ude i gangen.. Kan ikke helt få mig selv til at pakke det væk endnu..

    Jeg er ikke kommet mig helt over tabet af ham endnu, men det at jeg har Afrodithe har gjort det meget nemmere at komme igennem.. Og så bærer Afrodithe en del af ham i sig, i og med at hendes mor er Kato's søster..

    Jeg græder ikke mere over det og har jeg ikke gjort siden et par dage efter jeg måtte sige farvel..
    I de første par dage kunne jeg end ikke engang gå vores faste rute eller bare gå forbi en sten eller en lygtepæl som han altid tissede op af uden at jeg brød fuldstændig sammen midt på gaden.. Det var nogle forfærdelige dage !

    Men idag, ja der græder jeg som sagt ikke mere, jeg tænker dog på ham dagligt.. smiley


    Havde jeg nu ikke haft Afrodithe, så havde "løsningen" for mig været at få en ny lille vaps så hurtigt som muligt.. smiley


  • #14   5. jan 2014 For mig hjalp det at læse lidt om det at miste en hund og den sorg det for mange medfører - så kunne jeg bedre forstå, hvad det var der foregik inden i mig. Det tog et halvt år, hvor det gjorde meget ondt, jeg græd meget og tænkte konstant på min hund. Nu efter et år er jeg begyndt at have det bedre og kan snakke om min hund uden at få en klump i halsen igen - og jeg er begyndt at overveje at få hund igen. Tror det er meget vigtigt ikke at haste ud og få hund igen, men give sig selv lov til at sørge over den man har mistet - ellers kan du risikere at du ikke får sorgen ordentligt bearbejdet, hvilket kan vende tilbage på et andet tidspunkt.

    (link fjernet)

    http://www.netdyredoktor.dk/hund/tema/stu/sorgen-over-at-miste-et-kaeledyr.aspx








  • #15   10. jan 2014 Hej Bonnie.
    Det gør mig enormt ondt at høre...ved hvordan du har det..mistede selv Rex pga knogle cancer.
    Der er en gruppe på facebook der hedder Rottweiler Danmark. Hop derind og del dine fotos og minder, og skriv med os andre, det hjælper lidt på processen.Mange hilsner og trods sorgen, så ønsker Sampao og jeg dig et godt nytår.
    Bo.


Kommentér på:
Sorg

Annonce