{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

lære at sige fra? {{forumTopicSubject}}

Hvordan kan man lære sin hund at sige fra?

Har en nabo der har en shar pei på 3 år og for nyligt anskaffet sig en stor puddel hvalp som nu er blevet en smule højere end shar pei en.. Puddelhvalpen er jo en hvalp og der er gang i hende så hun bider meget i leg efter shar pei en som ikke siger fra så det er desværre sket der er blevet bidt hul...
Kan man ikke lære sin hun at den skal sige fra?
Følges tit med med min nabo på tur når vi lufter hunde sammen og så løber de alle fri. Mine har hun også prøvet at bide i,men mine kan sagtens finde ud af at sige fra


Kommentarer på:  lære at sige fra?
  • #2   5. jan 2014 ejeren siger også fra... men tænker også på den dag hun ikke er hjemme og de så leger sammen...


  • #3   5. jan 2014 De bør ikke gå sammen når de er alene;)

  • #4   5. jan 2014 Vores berner han hvalp kan også være hård ved vores golden og hun har også små sår under hagen på grund af hans spidse tænder. Han får lov til alt for meget, så vi styrer ofte deres leg så han ikke er for voldsom for hende og roser hende når hun endelig siger bare lidt fra. Her går det så stadig sammen når de er alene, da vores golden bare hopper i sengen, hvor han indtil videre ikke kan komme endnu. Men nu her hvor han er 13 uger er han meget bedre til ikke at bide så meget i hende længere.

Kommentér på:
lære at sige fra?

Annonce