4.623 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Hundepude eller hundekurv? Hundepude eller hundekurv?

Hej Alle.
Jeg står her og er igang med at anskaffe mig en hund, som jeg selvfølgelig vil holde på bedst mulig vis. Jeg har nu fundet eksempler på kurve og puder, men hvad ville i anbefale?

Hvis jeg skulle finde en hundepude skal den selvfølgelig være blød, tyk og bred. 80x55 f.eks. og 8 høj.

En kurv skulle også være omkring 60 i diameter.

Hvad ville i anbefale, og hvad virker hos jer?
Kan en hund, som er vant til kurv, ''nøjes'' med en hundepude?

Mvh Sara.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundepude eller hundekurv?
  • #2   16. jan 2014 ok, mange tak! smiley

• #3   16. jan 2014 Det er forskelligt fra hund til hund hvad de bedst kan li' at sove på, men hvis det er en hvalp du skal have hjem så køb en billig hundeseng i harald nyborg eller hos Biltema. Nogen hvalpe splitter deres seng ad smiley

• #4   16. jan 2014 Jeg bliver nod til at bruge kurv i plast til min store hund for ellers splitter hun det ad

• #6   16. jan 2014 Jeg må starte med en kurv, for det ved jeg at hun bruger nu.. Så det er hun jo vant til smiley men jeg kunne bare få en meget større og super blød pude til samme pris, og så talte mit penge-hjerte lige, men jeg tror hun vil få mere glæde af en stor kurv hvor hun kan ligge og putte smiley

• #7   16. jan 2014 Vores får det alt for varmt i en kurv så han har en dyne at ligge på, men ofte så går han hen foran havedøren og ligger:)

profilbillede
  • #9   16. jan 2014 Vi bruger kurve. Dog bliver de kun brugt når Silje er alene hjemme, for ellers ligger hun i sofaen sammen med os.

• #10   16. jan 2014 Jeg ville ikke være så glad hvis hun begyndte at hoppe op i møblerne. Så det er derfor vigtigt for mig at der selvfølgelig er et blødt sted hvor hun kan ligge.
    Er vi hjemme må hun nok gerne komme med op og putte i sengen, men ellers skal hun helst holde sig på gulvet smiley

• #12   16. jan 2014 Charlie gider ikke bruge en kurv. Men gerne sin tykke skummadras. Puder der er sådan noget vat-agtigt noget inde i vil han heller ikke bruge. De "bevæger" sig når han går på dem. Så det er nok meget forskelligt fra hund til hund.

• #13   16. jan 2014 Okay, det kan jeg godt se. smiley Det må jeg lige gøre op med mig selv.

• #14   16. jan 2014 Kurv eller pude afhænger af hundens personlighed. Starte med en billig kurv, da der er mulighed for hvalpe bider i den. IKKE pileflet til hvalpe, hvis de bider i den, så kan det sætte sig fast i gummerne. Lær din hund og kende, og så vælg kurv/pude efter det. Hvis denlægger krøllet sammen så er en kurv en god ide, men lægger den som min med bene stramt og helst på ryggen, så er en pude/tæppe en god ide.

• #15   16. jan 2014 Vores sover om dagen i en pilefletskurv, men at hun om natten ligger på en lille madras vedsiden af mine forældres seng, ellers ligger hun på diverse tæpper smiley

• #16   16. jan 2014 Jeg putter selvfølgelig tæpper i hendes plast kurv skumgummi madresser har jeg prøvet men efter den første nat er den bidt i 1000 stk.

• #17   16. jan 2014 Det er ikke en hvalp jeg skal have, da jeg bor i lejlighed og derfor har besluttet mig for at få en ældre hund som er vant til at være lejlighedshund. Det ville være synd hvis jeg fik mig en hvalp som ikke kunne være alene osv. smiley
    Jeg vil prøve med en kurv til at starte med i soveværelset, og måske en hyggepose eller hundepude i stuen. Så har hun lidt at vælge imellem. smiley

• #18   16. jan 2014 her er der frit valg mellem sækkepude, tyk hundemadras, et åbent bur der er lavet som hule, med tæppe over og med fluffy pude i, en sammenfoldet aflagt dyne med betræk, sofa og seng. det bliver delt som vinden blæser af hunde og katte.

• #19   16. jan 2014 Mine hunde har både puder, tæpper og en kurv. De foretrukne er en "pude" med krøyerkugler (mener den er fra Østrand) og en hundeseng med en dyne i. Denne har min bedstefar lavet, men har set man kan få nogen af samme slags rundt omkring (min er bare SÅ meget sejere smiley )

-modsat de fleste hundekurve, så synes jeg ose den er til at holde ud at se på. Syne hundesenge oftest er temmeligt grimme.

profilbillede
  • #20   16. jan 2014 Tak for billeder og inspiration alle sammen! smiley Så går jeg lidt i tænkeboks, men tror jeg anskaffer lidt af hvert. smiley

• #21   16. jan 2014 Ingen af mine hunde har gidet deres kurve....

Puder og tæpper derimod har de været ret så glade for

Kommentér på:
Hundepude eller hundekurv?

Annonce