{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
390 visninger | Oprettet:

...*g*...Syns lige i sku hører det her {{forumTopicSubject}}

Freja er jo kommet i løbetid, og har været det i en uge nu. Hun prøver konstant at få bukserne af. Hun er ganske kvik hvad det andgår også. Hun går ind under spisestue-stolene og står og løfter begge bagben ... Et af gangen. Ligesom for at få løftet numsen højere op. Og samtidig stikker hun snuden i vejret ... Og ser helt saglig ud ...
Nr. 2 triks. Går ind under sofabordet. Lægger sig ned og løfter numsen og begynder så at gnubbe elastikken på bordkanten ...)

Det ser bare skægt ud, men samtidig gør det ondt på os, at hun skal ha sådan nogle dumme bukser på. Men hvad kan man gøre ...

Mange hilsner
Freja & Helene

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ...*g*...Syns lige i sku hører det her
  • #1   18. feb 2005 Hihi - det er snart min tøzez tur......tror hun holder løbetiden tilbage bare fordi hun ved det så er BUKSETID *LOL*

• #2   18. feb 2005 Karina: Hi hi ... Okey ... Ja, det ku man jo godt forestille sig ...) Det er Freja`s første løbetid. Hun havde lidt svært ved at forstå hvad de bukser sku til for. Men tager det ellers pænt. Bortset fra hun prøver at få dem af hele tiden ...*gs*...

Anna-Louise
    Ja, må se om jeg ikke kan få optaget det på video ... Det er bare så skægt ... Ja, det må man sige i har ...)

• #3   18. feb 2005 Ja det er ikke sjovt når de er i løbetid........ min to damer få p-sprøjte og har fået det 2 gange men til sommer ryger deres understel for de har jo ikke godt af at få p-sprøjte og da soui lige skal nå at ha et kuld hvalpe til sommer men der efter skal hun ikke ha hvalpe mere selv om det jo er hyggeligt med alle de små i huset........ og så slipper man for alt det gris.....

• #4   18. feb 2005 Hej Tanja

Okey ... Jeg har endnu ik overvejet, at hun skal sterilaseres. Men nu er hun oz kun 8 mdr. Og
    er ret sikker på at vi nok skal ha nogle hvalpe
    fra hende, da jeg meget gerne vil fører hende
    dejlige personlighed videre, og selv få en hvalp
    fra hende.

Ja, det er ik så fedt med grisseriet. Men har det
    lidt dårligere over at hu skal ha dem på. Tænk
    hvis det var oz der sku gå med et elastikbånd
    om livet når vi har vores periode ... Øv ...(

• #5   18. feb 2005 Tjooo Helene, men på den anden side så tænker jeg at med bukserne på kan hun stadig komme i sofan, sengen, med på visitter og jeg skal ikke ærgere mig over mit nye gulvtæppe bliver fuld af blod pletter der ikke vil gå helt væk ;o)

Det gælder jo bare om ikke at ynke dem og slet ikke se de ynker sig selv ;o) - men jow, de SER dølma ynkelige og sjov ud nogen gange *ss*

• #6   18. feb 2005 Karina:
    Ja, det har du ret i ... Viser hende heller
    ikke at jeg har ondt af hende. Vi laver
    altid leg og sjov bagefter hun har fået
    bukserne på. Så hun smider den tanke
    lidt fra sig ...

• #7   19. feb 2005 Mille bruger ikke bukser, da jeg synes det ville være synd for hende. Hun har et dækken som hun bliver meget flov over, så hvad ville der ikke ske hvis hun fik bukser på?? *S*

De blodpletter der kommer fra hende, overlever jeg nok. Nu har vi godtnok også trægulv i nsæten hele huset, så der skal bare vaskes gulv et par gange om ugen *LOL*

• #8   21. feb 2005 Hej Rikke

Hi hi ... Ja, så ville det nok slet ikke gå.
    Har skam tænkt meget på, at lade hende
    slippe for de bukser, da det må være
    ubehageligt. Men nu er det jo sådan at
    vores lille Freja ligger og sover med os
    i sengen. Sååå ... Uden bukser går den
    altså ikke ...)

Kommentér på:
...*g*...Syns lige i sku hører det her

Annonce