{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Jer med chihuahua eller kræsne hunde ;) {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg prøver lige at høre ad her engang da hverken dyrlægen eller diverse dyreforretninger kan hjælpe mig..
Jeg har en Chihuahua dreng på 15 måneder.
Han ville let sagt ikke spise!
Jeg har prøvet alt foder, og der er ikke noget jeg kan få ned i ham. Så kan han måske li det i 3 dage og så gider han ikke spise det mere. Lige pt for han runde ringe fra frolic og skiftende hver anden dag leverpostej og hver anden dag vom (med forskellige smage hver gang)
Men heller ikke det gider han og spise. får han leverpostej 2-3 dage gider han ikke spise det mere.
Nogen det har stået i samme situration? jeg er på bar bund!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jer med chihuahua eller kræsne hunde ;)
  • #1   20. jan 2014 Min kræsne hund får essential stamina.

Foderpillerne er måske lidt store for en chihuahua, men hvis den ellers kan li smagen, kan man jo opbløde foderet med lidt vand. Min er glad for smagen, og fordi det er højenergifoder, skal han ikke spise så stor mængde for at få det han har brug for.

• #2   20. jan 2014 har du prøvet at barfe ham ? der er jo også stor forskel på barf foder ?

• #3   20. jan 2014 Hvad med at blande lidt tun eller kylling stk. i hans mad Desværre mine hunde spiser næsten alt Jeg fodre med Arion med 28% laks

• #4   20. jan 2014 Han ville heller ikke spise kylling.. jo i korte perioder ellers ikke

• #6   20. jan 2014 Jeg ville i hvert fald starte med at lade være med at fodre med frolic, synes ikke, det er et særlig godt foder.
    - Du kan prøve wolfsblut, det findes i rigtig mange forskellige varianter, som du jo så kan skifte imellem.

• #7   20. jan 2014 min var mega kræsen. og jeg puttede alt på og skiftede meget imellem foder.. og det gjorde det værre. i dag er han på hills og det tog 3 uger før han spise normalt. og i dag må han ikke få noget lækkert i sin sål og han får tilbudt mad to gange om dagen.

• #8   20. jan 2014 Min lille hund var os lidt kræsen i starten. Men så købte jeg en masse foder med højt energi indhold i. Alle forskellige mærker og der er kun 400g i poserne, de kan købes på fordeexpressen.dk. Det virkede på min at han ikke nåde at blive træt af fodret og nu kan jeg nemt købe 2kg af det samme smiley

• #9   20. jan 2014 Vaks er både kræsen og sart, og han kan kun tåle at få Probiotic LIVE. Jeg har prøvet andre slags foder, men hans mave går helt amok, og hans pels bliver ulækker.
    - Så det er det eneste, han får, og han spiser det. Får han noget andet lækkert (min far giver ham som regel noget, som resulterer i ondt i maven) kan han godt gå hen og blive stædig og lade være med at spise sin mad, fordi han forventer, at vi giver ham noget endnu lækrere.

• #10   20. jan 2014 Tak for alle jeres råd.. tjekker helt sikkert alle muligheder!
    Det kal lige siges at han er undervægtig, og folk der møder ham kommentere også på det. smiley

• #11   20. jan 2014 Vi fodrer med vådfoder nature diet , Hun gidder ikke tørfoder. Så får hun kogt kylling og andet råt kød indimellem smiley

Kommentér på:
Jer med chihuahua eller kræsne hunde ;)

Annonce