Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp - MacBook
  • #1   25. jan 2014 Min Mac kan godt spille Sims 3 og alle tillægspakker, ture dog ikke da jeg er bange for den brænder sammen da den bliver meget varm og virker overbelastet smiley

• #2   25. jan 2014 Min Mac kører fint sims smiley

• #3   25. jan 2014 Okay så den bliver bare rigtig varm eller hvad ? smiley

Åh jeg ved bare ikke smiley

• #4   25. jan 2014 Hvis du skal have en computer du skal bruge til spil, ville jeg vælge en anden. Til gengæld er Macbooks super gode til skolebrug og sådan smiley

Ja min blev ihvertfald meget varm og "pustede" meget, så jeg lukkede den ned, skal ikke tage nogle chancer, den er jo ikke beregnet til at spille på smiley

• #5   25. jan 2014 jeg vil osse stemme i med at det er et meget dyrt valg, hvis det er køb med henblik på spil.

Jeg bruger sådan set ikke min til at spille på, men som et arbejdsredskab, og der er den altså lækker.

• #6   25. jan 2014 Jamen det er nemlig også det, er ved og tage hf , og skal videre til via sygplejske om 2 år , så har jo stadig nogle år endnu,
    Men samtidig vil jeg ikke have en computer der er 17" skærm
    Som vejer 2 kg , som jeg skal slæbe på, det er det jeg har gjort de her 2 år
    Inden den jeg nu har er blevet for træls ved ,
    Og syntes Mac er utrolig lækkert med dem jeg har prøvet,
    Og har alle andre Apple produkter som jeg ved jeg også har gavn af,
    Plus jeg gerne vil prøve noget nyt end Windows
    Og ved godt jeg sagtens kan få nogen der er på mindre skærm
    Hvor jeg kan købe cd drev til men det kommer næsten til at koste 8000 kr smiley
    Da de små er dyre jo,

Men igen, jeg vil have en pc der kan trække sims 3 (sims 4) når det kommer dertil
    Da jeg bruger mange timer på at spille det spil. Hehe smiley

• #7   25. jan 2014 Har du ikke en computer nu? Altså jeg bruger min gamle lortecomputer til Sims smiley Og min Mac bliver kun brugt til skole og net!

• #8   25. jan 2014 Nej desværre har/havde en Asus ved først på mandag om jeg får betalt pengene tilbage , eller jeg får den gamle tilbage bare som en helt ny fra fabriks (men pt siger Bilka pt at det er pengene jeg får tilbage som Asus har sagt de vil)
    Så desværre nej smiley
    Og de penge jeg får. Skal bruges til en ny smiley

• #9   25. jan 2014 Årh øv smiley

Hm det er en svær beslutning. Altså Mac kan jo godt trække Sims, jeg ved bare ikke hvor godt de har af det. Min veninde havde spillet en del på hendes, og det har den ikke taget skade af. Jeg ville bare være ked af hvis min gik i stykker pga det.

Men det burde vel kunne lade sig gøre, Sims 3 er jo også ligefrem lavet til både PC og Mac smiley

• #10   26. jan 2014 Jamen det er jo nemlig det, smiley det er så svært for se nu hvis den brænder sammen ikke smiley øv man ! Men jeg har jo så elektronik forsikring hjemme ved os som
    Sikkert dækker smiley hvis der sker det Jeg sikker på da vi har tegnet en udvidet forsikring for netop alle vores andre Apple produkter smiley

Men ja det er en rigtig svær situtation jeg har sat mig i for andre har sagt det kan den sagtens og andre siger at det vil de ikke turde ligesom dig, og andre siger igen af det kan den godt , og alle pc vil blive varm ved det spil hvilket jeg godt kan genkende smiley har endnu ikke haft en pc der ikke blev varm ved det spil smiley

Men det vil sgu da også bare være surt og installere de 18 spil jeg har og så den bare opføre sig mega træls og så er det først min kæreste siger

Armen jeg sagde det jo at det var dumt smiley
    men når jeg sådan mærker efter tænker jeg bare must have
    Og så bagefter tænker jeg ej det simpelhent dumt smiley

• #11   26. jan 2014 Du kan få en meget bedre pc for samme penge eller mindre. Du betaler så helt enormt meget for designet, så de fleste abdre producent forøvrigt også er ved at have en look-alike af. En pc til 8000 skal altså kunne trække Sims.

Men altså hvis du har så mange penge, og det er det, du vil have...
    Jeg ville gå i en apple-forhandler og høre, om den kan trække sims.

• #12   26. jan 2014 Jeg har aldrig fortrudt min Mac. Synes altid der er problemer med andre computere. Efter en måned er de pisse langsomme. De "fryser" tit. De bliver enormt varme.
    Deres batteri levetid er kort. De skal sidde med strømstikkket i, for at kunne virke.
    Det er problemer jeg ofte har oplevet med mine andre computere. Min Mac(dog Pro15, da jeg ville have cd-drev indbygget!) er bare perfekt smiley Den kører fejlfrit.
    Det er rigtigt at det ikke er en spillecomputer. Min er ikke købt til at spille på, men spiller lidt en gang imellem, og det er fint mit behov.

Kommentér på:
Hjælp - MacBook

Annonce