486 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hundesko - hvilke? Hundesko - hvilke?

Hej smiley

Nu er saltningen for alvor i gang, og Bailey kan slet ikke klare det. Så han skriger nærmest fordi det gør ondt, og det potevoks hjælper bare ikke smiley Så jeg vil gerne have nogle hundesko. Ved godt det ser sjovt/dumt ud, men det er bare bedre for ham smiley

Kan I anbefale nogle? Han er en pomeranian.

God (sne)dag til alle!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Rengøring 600 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundesko - hvilke?
  • #2   27. jan 2014 Ok, jeg synes bare ikke de ser så komfortable ud som andre sko? Fordi de netop er ballon-sko. Om de ikke er ubehagelige for hunden når der nu er meget pels på poten/benet?

• #3   27. jan 2014 Tunge sko er netop de mest ukomfortable. Det er jo unaturligt for en hund med sko.
    Derfor er de tynde bestemt at foretrække.

• #4   27. jan 2014 Når du ikke har en hund der er større, så er paws (i mine øjne) det eneste rigtige... Min egen kan heller ikke nøjes med potevoks - hendes poter sprækker og bløder alligevel.
    Paws er super fantastiske fordi de bliver siddende. De former sig efter foden når hunden går, og de tillader hunden at stå fast på glat underlag.

Jeg vasker mine i sæbe når vi har været ude, tørre dem i et håndklæde og drysser dem med klorhexidin pulver (får på apoteket) der desinficere, gør de ikke klistre, er lettere at tage på igen samt forlænger levetiden lidt... smiley

Problemet med paws er at de ikke er særligt gode til store hunde der hurtigt ødelægger dem...

• #6   27. jan 2014
    *Mikala* Præcis derfor bruger jeg pulveret... Det er jo ligesom en badehætte og talkum smiley Og netop derfor forlænger det også levetiden fordi man kan bruge dem længere...
    Jeg begyndte at bruge det fordi jeg var bange for at Zena skulle få svamp fordi hendes fødder er lidt sarte smiley Men det fungere bare rigtig godt...

• #8   27. jan 2014 Paws! Helt klart Paws, når det er til det formål.

• #9   27. jan 2014 Det er super nemt!
    Det kommer i sådan en lille flaske der oven i købet passer perfekt i omkreds til de røde sko. Man sætter skoen ud over - vender bøtten rundt og bum så er pulveret i. Flasken er utrolig drøj, og jeg køre nu på min tredje vinter for flasken.
    I sko bruger jeg ca. 2/3 sæt pr. vinter...

• #11   27. jan 2014 Ahhh hvor fedt smiley
    Super du kunne bruge det smiley

• #12   27. jan 2014 Vi har aldrig prøvet Paws, men Lia har Walker sko som vi er rigtig glade for. "Læderet" blev godt nok slidt af næsten med det sammen, men skoene fungerer stadigvæk upåklageligt.

Kommentér på:
Hundesko - hvilke?

Annonce