Andre forumemner med "Hunde og mælk?"
hunde og mælk
Da jeg hentede min hvalp, fik jeg at vide, at hun var vant til at få en underkop med mælk hver morgen. Det fortsatte jeg med til en nabo fortalte, at man under ingen omstændigheder måtte give en hun...
Da jeg hentede min hvalp, fik jeg at vide, at hun var vant til at få en underkop med mælk hver morgen. Det fortsatte jeg med til en nabo fortalte, at man under ingen omstændigheder måtte give en hun...
Skrevet af: inge r - 14. feb 2009
Må hunde få mælk?
Jeg skal passe en hund fra i dag til på søndag. I telefonen siger ejeren så "Vi tager også en mælk med" og jeg siger "øøøh hvorfor det?" svaret var "det får han med sin morgenmad. Jeg kan forklare me...
Jeg skal passe en hund fra i dag til på søndag. I telefonen siger ejeren så "Vi tager også en mælk med" og jeg siger "øøøh hvorfor det?" svaret var "det får han med sin morgenmad. Jeg kan forklare me...
Skrevet af: Simone F - 3. jan 2014
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Tømre til eftersyn 205 kr.
- Reperation af ovn 500 kr.
- Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
- Sætte en havelåg op 1.300 kr.
- Vinduespudsning 500 kr.
- Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
okt 2012
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 71 Svar: 494
apr 2011
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 1
feb 2010
Følger: 12 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 38 Svar: 613
jun 2012
Følger: 5 Følgere: 6 Emner: 18 Svar: 745
Men der er ingen speciel grund til at man skal gøre det, andet end hvis man gerne vil have at hunden skal kunne tåle det.
Mine hunde kan godt tåle mælk (i små portioner), fordi mine børn altid har givet resten af deres morgenmad til hundene. Derfor er de fra start af vænnet til små bitte mængder mælk.
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.797
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.011
Mine kan godt tåle det. Det er ikke noget de får fast.
Hunde og mælk?