{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.033 visninger | Oprettet:

Hvordan kan man være så ligeglad med sin hund? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ud på den sædvanlige morgentur med hundene, og da jeg skal op og handle vil jeg slå to fluer med et smæk.

Da vi næsten er fremme spotter mit øje denne lille hund, uden snor og ingen ejere at se nogen steder....

Shit tænker jeg.. Står med en tæve der er lige rundt om hjørnet med sin løbetid og allerede dufter henrivende. Og en han hund der bestemt mener at det er HANS tæve!! Back off!

Så jeg skynder mig den anden vej men hunden er allerede stærkt på vej med retning direkte imod os..

Så står jeg der, med en hun hund der er ved at blive voldtaget, og en han hund der puster sig op og egentlig helst ville spise den lille ven i en mundfuld. Så jeg prioritere at holde dyson væk højest..

Hopper og danser i mellem hundene som en totalt idiot. Råber af hunden, sparker hunden væk, men lige lidt hjælper det, den gir sku ikke op!!

Efter at ha kæmpet med dem i en halv times tid, må jeg gå til plan b. Hopper og danser for at få stoppet bilerne så de kan hjælpe. Fanger endelig en, der heldigvis gerne vil hjælpe. Men hunden er efterhånden ikke så vilde med os mennesker og knurre af os istedet for.

Ny plan. Mine hunde ind i bilen og hjem.
Men den lille hund fortsætter med at strejfe.

Nå. Hundene var hjemme. Så jeg tog turen tilbage selv... Jeg skulle jo handle!!

Og der var den satme stadigvæk.... Arhhh shit! Heldigvis har jeg ikke hundene med, men den følger sku stadig efter mig.. Hele vejen hjem desværre..

Selvom jeg mens jeg hoppede og dansede mellem alle 3 hunde håbede at hunden ville blive ramt af en bil, mente jeg ikke at den faktisk sku gøre det. Men den havde andre planer.. Mens den fulgte efter mig på vejen hjem. Kom der selvfølgelig et par biler kørende og den dumme men stakkels hund skældte og skældte på de biler, den løb bogstaveligt talt direkte ud foran bilerne så de måtte klodse bremsen for ikke at ramme den. Det er bare et spørgsmål om tid..

Men vi kom da helskindet hjem
Så nu sidder den foran min dør og piber sit hjerte ud.... Det er mig virkelig uforståeligt!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan kan man være så ligeglad med sin hund?
Kommentér på:
Hvordan kan man være så ligeglad med sin hund?

Annonce