{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.178 visninger | Oprettet:

Per S
Per S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hvilket udstyr til Fransk Bulldog? {{forumTopicSubject}}

Hej venner

Jeg er ny herinde, og har oprettet en profil fordi jeg sammen med min dejlige kone har truffet beslutning om at vi gerne vil have hund. Vi har i lang tid været forelskede i en Fransk Bulldog, men har dog ikke fundet et godt sted at købe den fra endnu (kan i anbefale en GOD kennel, helst medlem af DKK, og med mulighed for at se forældrehundene?)

Nu kunne jeg godt tænke mig at høre jer andre ejere af Fransk Bulldog, hvilket udstyr og plejeting i kan anbefale at vi anskaffer os? Det må gerne være navne på produkter eller mærker i har været rigtig glade for.

Vi vil gerne have helt styr på alting inden vi begynder at se os om efter det lille ny familiemedlem smiley

På forhånd tak!

-Per

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket udstyr til Fransk Bulldog?
  • #1   3. feb 2014 Hej Per S smiley
    - Jeg mener at have hørt godt om kennel hvalpely, så kan i jo kigge på deres hjemmeside og se om det er noget for jer smiley
    Andet kan jeg ikke rigtig hjælpe dig med da jeg ikke har forstand på Franske Bulldogs, men I skal nok finde nogle herinde der har smiley

• #2   3. feb 2014 Du kan altid gå ind på DKK's hjemmeside og se listerne over diverse opdrættere, men kender ikke selv nogen specifikke. Jeg bruger ikke andre plejeprodukter til min franske end potevoks her i vintertiden smiley
    Eventuelt kan i købe noget ørerens og rens til folderne, men det er ikke dem alle der har dybe nok folder til at det bliver nødvendigt med en rens smiley

Derudover det sædvanlige: Kurv, godbidder, halsbånd, line, hundetegn, klikker, legetøj og godbidder.

Kig efter opstart på et hvalpehold i jeres distrikt. Ofte er der rabatter til dem med hunde fra DKK smiley
    Og ellers så vær kritiske med fodringer, da de jo har tendens til allergi. Foder som ikke indeholder korn kan fx være Orijen, eller endda BARF, men hvis den er fodret kornfrit fra lille og fungerer godt på det, så kører man jo blot videre.

SUNDHEDSFORSIKRING, skulle der ske noget er et must, Agria er gode og billige til 179 kr/md.

Derudover, vær forberedt på fæle prutter og bøvser, men også en masse grin og gang i den smiley

• #3   3. feb 2014 PS: Super fedt at i allerede har gjort jer gode overvejelser mht køb af en race som er disponibel for sygdomme, fra gode opdrættere og at i spørger inden skaden er sket. Ellers kan i risikere at ende med det samme som mig: En skøn hund, men med allergi og patella smiley

• Per S
    Per S Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   3. feb 2014 Tusind tak for jeres rigtig gode svar - vi skriver det hele ned og tager det med os videre smiley Skal lige hjem fra arbejde og så vil vi sætte os ned og fordybe os.

Rigtig god dag og kom gerne med flere input smiley

Kommentér på:
Hvilket udstyr til Fransk Bulldog?

Annonce