Hvilket udstyr til Fransk Bulldog? {{forumTopicSubject}}
Hej venner
Jeg er ny herinde, og har oprettet en profil fordi jeg sammen med min dejlige kone har truffet beslutning om at vi gerne vil have hund. Vi har i lang tid været forelskede i en Fransk Bulldog, men har dog ikke fundet et godt sted at købe den fra endnu (kan i anbefale en GOD kennel, helst medlem af DKK, og med mulighed for at se forældrehundene?)
Nu kunne jeg godt tænke mig at høre jer andre ejere af Fransk Bulldog, hvilket udstyr og plejeting i kan anbefale at vi anskaffer os? Det må gerne være navne på produkter eller mærker i har været rigtig glade for.
Vi vil gerne have helt styr på alting inden vi begynder at se os om efter det lille ny familiemedlem
På forhånd tak!
-Per
mar 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 321
- Jeg mener at have hørt godt om kennel hvalpely, så kan i jo kigge på deres hjemmeside og se om det er noget for jer
Andet kan jeg ikke rigtig hjælpe dig med da jeg ikke har forstand på Franske Bulldogs, men I skal nok finde nogle herinde der har
apr 2011
Følger: 5 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 75 Svar: 588
Eventuelt kan i købe noget ørerens og rens til folderne, men det er ikke dem alle der har dybe nok folder til at det bliver nødvendigt med en rens
Derudover det sædvanlige: Kurv, godbidder, halsbånd, line, hundetegn, klikker, legetøj og godbidder.
Kig efter opstart på et hvalpehold i jeres distrikt. Ofte er der rabatter til dem med hunde fra DKK
Og ellers så vær kritiske med fodringer, da de jo har tendens til allergi. Foder som ikke indeholder korn kan fx være Orijen, eller endda BARF, men hvis den er fodret kornfrit fra lille og fungerer godt på det, så kører man jo blot videre.
SUNDHEDSFORSIKRING, skulle der ske noget er et must, Agria er gode og billige til 179 kr/md.
Derudover, vær forberedt på fæle prutter og bøvser, men også en masse grin og gang i den
apr 2011
Følger: 5 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 75 Svar: 588
feb 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Rigtig god dag og kom gerne med flere input
Hvilket udstyr til Fransk Bulldog?