{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

~ Den røde ko ~
~ Den røde ko ~
Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 525

Nogen der har vandret med sin hund? Hvad med fodder? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne vandre med Akila. Men jeg er alene og har fået gigt. Så derfor bliver det med rygsæk (til det lette) og vogn. Dels som hun skal trække, og dels som jeg skal skubbe. Men hvad med mad? Hun er jo ikke en lille hund. Og jeg har regnet ud at en uge vil ca. være 2kg mad! Det er mange ekstra kg. Da ekstra vand osse kræves.

Jeg kan ikke købe som jeg bare når frem, da hun ikke kan tåle korn.

Der var en der foresklog klipfisk/tørfisk? Men det kan man da vist ik få herhjemme? Eller hvad?

Og nej, hun skal ikke selv have rygsæk på. For når hun ikke trækker vognen skal hun have "fri". Jeg har tasker til min K9-sele, men den sidder ikke godt på hende. Pluds hun kan trække længere og bedere end hun kan bære. Har jeg bemærket...

Men hvad med det mad? Nogle forslag?

Jeg vil starte med en prøvetur i rundt på Møn, i nærheden af mine forældre, så de kunne komme hvis det slet ik gik. Eller hvis der skete noget....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der har vandret med sin hund? Hvad med fodder?
  • #2   11. feb 2014 når vi har vores med på tur, fx i udlandet så har vi lidt tørkost med .... men da de kombi fodres med tørt og råt kan vi altid købe råt i diverse supermarkeder, eller ved slagtere ...

• #4   12. feb 2014 Jytte B. Det må jeg lige læse lidt mere om. Der stod ikke meget om produktet. Har du en dansk eller engelsk side hvor der står mere?

Hanne M. Jeg ved ik om jeg kommer fordi nogle slagter. Hun har ikke noget problem med at faste en dag, når hun har fået råt. Men hvilket kød køber i, når det er? Er det ligemeget. Eller noget man skal holde sig fra?

Stine H. Må jeg lige se nærmere på. Har du et godt link på dansk?

• #8   12. feb 2014 Jytte. Det er nok det nærmeste jeg kan komme, som nok kunne opfylde mine "krav".
    Det virker let, nemt, og fylder ikke meget.

Stine. Mange tak for dit link. Dejligt at se ordenligt hundefodder!! Men jeg kan se at deres tabel over hvor meget hunden skal have i gram hver dag, næsten overskrider hvad hun allerede får. Og nej, jeg er ikke en tabel-rytter. Hun får til hun bliver mæt og holder helt selv sine fastedage. Men tør nok ikke tag chancen. Men mange tak for det fine råd!

Jeg værdsætter jeres indsats! Men tror jeg har bestemt mig for at prøve det Jytte foreslår. smiley

• #10   18. feb 2014 Tak!
    Ja, nu skal turen lige planlægges. Sele skal købes. Vognen skal laves så go kan trække den. Og det skal ikke være sommer, hun kan ik med al for meget varme.
    Men jeg glæder mig. Og håber virkelig at det bliver til noget i år!!

• #11   18. feb 2014 Hvis du planlægger ruten på forhånd kunne du måske lægge små depoter af tørkost ud i tætpakket emballage......nu ved jeg jo ikke hvor og hvordan du vil vandre smiley

• #12   27. feb 2014 Jeg er ikke go til at holde mine ruter. Så finder man lige et sted man skal forbi og kigge. Eller så er det regnvejr, og man når ik så langt. Jeg tør ikke satse på depoter, for hvis de så ikke er der når man kommer. Så er det ik ret heldigt. Og hvis jeg finder ud af at det lige er noget for os at vandre. Så bliver det osse i udlandet. Og så er det ikke nemt med depoter. Så hellere ha maden med, så man er sikker.
    Ellers tak for buddet!

Kommentér på:
Nogen der har vandret med sin hund? Hvad med fodder?

Annonce