Berøring/lyd på krop ved løbetid Berøring/lyd på krop ved løbetid
Ej beklager den underlige overskrift, men aner ik hvordan jeg skal formulere det..
Lady nærmer sig hastigt sin løbetid igen, hun tisser ofte,dufter efterhånden lidt ifølge nogle hanhunde, er let hævet og svagt lyserød, så der går nok ikke længe før der kommer blødning
Her hvor det er køligt, får hun en rød fleecedækken på der lynes over ryggen.
Og hun har intet problem normalt med det.
Jeg opdagede denne reaktion ved sidste løb, og nu gør hun det igen :
Så snart dækkenet er på og jeg begynder at lyne den, så flytter hun sig, sænker bagdelen og vipper ørerne ned... Hun viser tydeligt at hun ikke bryder sig om det..
Og det er der jeg undrer mig...
Normalt siger hun intet til det, men ved løbetid, så er det bare mega ubehageligt når jeg lyner jakken???
Det er denne jakke/dækken
Hvad kan det være? Jeg kan sagtens lukke den i hånden, men så snart hun hører og mærker jeg lyner, så reagerer hun..hvor hun normalt er total kold over det..?
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.342
vi har nu fundet LifeWave, aeon plastre, som hjælper på stress/angst og det er et vidunder middel på hende. Hun er i løbetid lige nu, og i forhold til de andre gange er det her meget nemmere at håndtere. hun er 90% mindre pyldret med dem på. hun får et plaster på hver dag i en uge. og så håber vi det hjælper hele måneden , ellers får hun nogle flere.
vi benytter os også af adaptil, når vi kører bil eller skal hjemmefra. Det er kun når hun er i løbetid vi har problemer med hende, ellers fungere hun som en ganske almindelig hund.
har læst mig frem til at de kan stresse helt vildt over alle deres hormoner, så går ud fra det er det der gør at hun bliver skør og tosset.<3
håber rådene kan hjælpe.
Berøring/lyd på krop ved løbetid