{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.498 visninger | Oprettet:

Hvis du tror du har weekendens slemmeste hund… {{forumTopicSubject}}

Ja så kan du roligt tro om igen – for den titel er i allerhøjeste grad taget af Salik. Min søde (og ja tro det eller ej men det synes jeg stadig han er) hund Salik og jeg var i dag på tur. På vejen går vi over nogle store fodboldbaner og på den ene bane var det så tilfældigvis en fodboldkamp i gang med tilskuere og det hele. Men pyt vi er jo forbi og skal desuden en helt anden vej og min søde velopdragende hund opfører sig jo altid eksemplarisk. Så jeg slipper ham og han løber naturligvis den rigtige vej. Pludselig stopper han, ser på noget bag mig og så sætter han ellers maksimalt turbo på. Og til jer som tror at turbo hos Salik betyder noget i retning af ”så løber han sådan ret hurtigt” så har man simpelthen ikke taget højde for hvad en blanding af Border Collie, Alaskan Husky, Pointer og Greyhound kan udrette når den ”sætter turbo på”. På meget få sekunder er han laaaangt væk og op vej til fodboldkamp. På et splitsekund forcerer han et næsten 1,5meter højt hegn og havner inde midt i fodboldkampen. Her suser han over banen og planter med stor kraft sine forpoter i maven på den uheldige spiller som har bolden og snupper let og elegant bolten, løber forbi tilskuerne og over til mig hvor han ligger bolten foran mine fødder og springer ind på en fejlfri pladsposition.

Jeg måtte naturligvis luske tilbage og undskylde på vegne af Salik (som dog på ingen måde virkede som om han følte der var noget der skulle undskyldes). Heldigvis havde ingen lidt overlast og alle tog det vældig pænt og synes var en ”meget speciel hund” og det kan de kan du jo have ret i.

Håber I andres hunde har undladte at sætte jer i lige så uheldige situationer smiley

Her er et billede af hvilket syn der har mødt de intetanende fodboldspillere smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvis du tror du har weekendens slemmeste hund…
  • #1   21. feb 2014 De nåede sikkert end ikke at ænse hvad der skete smiley

  • #2   21. feb 2014 Hahahaha fantastisk! Han ville da bare lege med bold smiley
    Det ville jeg gerne have set smiley


  • #3   21. feb 2014 jeg synes han er skøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøn!

  • #4   21. feb 2014 HAHHAHAHHAHAHAHAHHA!!!! hvor er det bare godt! skide genialt! Hahahahha!!! smiley

  • #5   21. feb 2014 Åh! My worst nightmare come true!! smiley
    Coco og jeg går tit på en fodboldbane, og i og med hendes teenage-ører (eller manglen på ører nok i virkeligheden..!) til tider svigter, får jeg som regel en situation á la den, du lige har beskrevet, i hovedet, når vi går der om eftermiddagen en gang imellem.. Selvom vi går på den anden side af et ca. 6meter højt hegn, så er hun i snor, for det er fyldt med huller, og jeg stoler simpelthen ikke på hende, når der render xx antal drenge rundt med hver deres bold til træning smiley


  • #6   21. feb 2014
    Jep.. Kender ALT til den følelse smiley

    Sidste gang Giz var i nærheden af de lokale boldbaner, så beviste han at uanset hvilken sele han er iført, så kan en dobbelt salto med skrue fikse det problem smiley

    Da han først var igang med at lave ulykker, så vurderede han at skideballen kom uanset hvad, så han tabte lige indkald osv..

    15 minutter senere kunne miniputterne fortsætte deres kamp uden turbovovse som deltager..
    Jeg var RØDGLØDENDE af raseri- indtil hele det lokale hold kom piskende efter mig og spurgte om de ikke måtte låne min hund, for han var ret sej til at sørge for at de andre ikke fik bolden smiley

    Giz er nu maskot for puslinge-holdet smiley og jeg skammer mig faktisk ikke så meget mere smiley


  • #7   21. feb 2014 Hahaha smiley Det er vidst der hvor man ikke rigtig har lyst til at kendes ved sin hund smiley

  • #8   21. feb 2014 hehe ja han er helt afgjort ualmindelig skøn smiley Jeg kunne også blot se til med åben mund og polypper da han ræsede af sted - han værk var igangsat og overstået på meget meget kort tid...
    Det passede ham også meget dårligt at vi skulle aflevere bolten igen - tror han har tænkt noget i retning af "din idiot, nu har jeg lige skaffet os en helt vildt sjov boldt og så lader du den slippe væk igen" Jeg forsøgte at gøre det godt igen ved at købe ham og Cleo et ordenligt stykke lask smiley


  • #9   21. feb 2014 Tucksen
    åhh ja i allerhøjeste grad - jeg havde simpelthen sådan lyst til at frakende mig et hver ejerskab men når han så kommer direkte over til mig og aflever "byttet" så gik den taktik ikke smiley


  • #10   21. feb 2014 jeg kan huske da pixel var yngre, og vi var nede med hundene når min venindes pode skulle spille fodbold/træne - så fik de lov til at være løse når knægtene varmede op. Og specielt pixel synes det var top dollar at få lov til at løbe banen rundt x gange med alle de søde små drenge *G*

  • #13   21. feb 2014 Min fætter og kusine havde en gang en meget tam og snakkende allike ved navn Herman. Herman var en lille tyran...han fløj frit og havde fundet ud af, hvor børnehaven var...så dem besøgte han tit. Det resulterede i flere desperate opringninger dernede fra..."Nu må I komme og hente Herman...han hugger ungernes kiks og løber rundt og hakker dem i tæerne..." Så jo jo...hele byen vidste skam godt hvor Herman boede smiley

    Jeg kan huske, min søster og jeg var skrækslagen for ham...min fætter sagde han fløj efter os og ville hakke øjnene ud på os. Vi gemte os for ham smiley


  • #16   21. feb 2014 Ahahaha.. verdensklasse!
    Vær du GLAD for, at han ikke lagde en bæ foran målet! smiley


  • #17   21. feb 2014 Man er parat til at kravle i et musehul når sådan noget sker, men på den anden side så er det alligevel meget sjovt.


    For mange år siden var jeg ud at g med min daværende hanhund. Det var vinter og børnene hyggede sig med at kælke.
    Da jeg nærmede mig, fik jeg min velopdragne hund på plads og vi gik forbi uden problemer. Da vi vat kommet et lille stykke væk fik hundn en fri komando.

    Under normale omstændighedder ville og burde han være fortsat ligeud, men nej, "køteren" vendte kort omkring og med turbofart halvvejs op ad kælkebakken. Der sprang han op på en bobslæde og suste ovenpå et skrigende barn ned af bakken.

    Aldrig i ele mit liv har jeg løbet så hurtig og aldrig i mit liv har jeg undskyldt så mange gange.

    Heldigvis var børnene ikke bange for hunden, ham som hunden kælkede med ned af bakken blev mere forskrækket end bange. De voksne som var med tog det også rigtig pænt, og enden på dt blev, at jeg blev der en lille times tid så børnene kunne lege med hunden.
    De eldkede at have ham med på deres bobslæder og så var han jo god til at hive slæderne op af bakken igen.



  • #18   21. feb 2014 Der er slædehund og Greyhound i ham, så det er sket ikke så underligt med sådan en afstikker. Godt det bare var bolden han gik efter.

  • *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 884
    #19   21. feb 2014 Slem værre værst...

  • #20   21. feb 2014 Skønne, skønne historier smiley

  • #21   21. feb 2014 Sikke et syn det må have været.
    For mange år siden boede jeg ved en sø, og hver vinter når der blev spillet ishockey, så havde vores hund kun en ting i hovedet og det var at få fat i pucken og gemme den i haven. Han var bla. Hønsehund og lab. Han fik pænt god fart på isen, sænkede hovedet, åbnede munden og gled lige hen til pucken. Så spånede han derfra med en hel flok skøjeløbere efter sig. Han havde en fest smiley


  • #22   21. feb 2014 Fordi dette er en super sjov historie og der ikke skete andet, end at fodboldspillerne fik en lidt usædvanlig "træning" er der ingen der straks råber:

    SÅ HOLD DOG DIN KØTER I SNOR!


    smiley :D smiley

    Lidt tankevækkende, faktisk smiley


  • #23   21. feb 2014 hihihi

    jeg er så glad for at mine hunder er kræsene på bold , de vil kun have deres bolde og har aldrig stjålet bolde for nogen , eller hvis de bliver tilbudt at lege med nogen andres bold ( mennesker eller hunds bold ) så vil de ikke ,selv om det er helt vilde med bolde smiley
    og hvis en fremmed hund kom og stjal bolden så måtte jeg fange hunden og få den tilbage , da de altid kom løbende til mig og kigget på mig for at jeg skulle hente bolden deres smiley


  • #24   22. feb 2014 Feeedt :b

  • #25   22. feb 2014 Hehe, det må dælme have set sjovt ud..
    Herhjemme har vi også en boldglad hund, 4-5 tennisbolde og 2 fodbolde, og hvis han kan komme efter det, stjæler han sku basketbolden IMENS vi spiller, så det ender med at det er mig og kæresten mod Uffe, hehe.. Han kan sku drible den lille lort, og dasker bolden væk med forpoten imens vi dribler, hehe, han er bedre end mig...


  • #29   22. feb 2014 Den der med kælken kender jeg også AAAALT til. Giz og nevøen er ret seje til den slags alpinsport smiley

    Faktisk så seje at da vi stod i BR og kiggede efter ny kælk, måtte nevøen lige konferere med en ansat om, han nu VIRKELIG mente at der både var plads til et barn OG en hund på den model smiley

    Det samme gælder rutshebanen smiley
    http://www.youtube.com/watch?v=3kCIswJrlBE


    Det er altså en særegen oplevelse når ungerne i området kommer og ringer på og spørger om Giz kommer ned og leger, spiller fodbold, kælker osv..
    Btw, HVORFOR står børn SÅ tidligt op smiley


  • #30   22. feb 2014 Turbo: Det gør hundehvalpe også....... smiley

  • #31   22. feb 2014 Jeg tror bare jeg havde gravet mig ned smiley

Kommentér på:
Hvis du tror du har weekendens slemmeste hund…

Annonce