909 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Erfaringer og anbefalinger af chihuahua opdrættere :) Erfaringer og anbefalinger af chihuahua opdrættere :)

Som jeg skrev i min opdaterings tråd, er vi begyndt så småt at snakke om hund nr 2. Det bliver dog ikke lige nu, da vi lige skal have styr på bolig og økonomien, men jeg regner med indenfor 1-1½ år.

Vi har allerede bestemt at det bliver en langhåret chihuahua tævehvalp vi skal have.
Vi har allerede Lucky på 14 mdr, som er kastrat. Men han har ikke tavle, og selvom jeg gerne ville have fra samme sted igen, har vi valgt at vi denne gang gerne vil have stamtavle på. smiley

Der går jo noget tid, men jeg vil gerne have god tid til at finde de opdrættere jeg synes om, kigge hunde, tage på udstillinger, besøge opdrættere osv. så jeg er så småt begyndt at kigge smiley

Derfor ville jeg blive rigtig glad for erfaringer med opdrættere og rigtig gerne anbefalinger. Vi har ikke bil, så vi kigger pt mest i jylland, men vi finder jo nok en løsning hvis den rigtige hvalp er i den anden side af landet smiley

Vi har ikke bestemt os for endnu om vi vil have DKK eller DRU, så kom gerne med begge dele smiley

På forhånd tak.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning og tilslutning af lamper 2.500 kr.
  • Lampe opsætning 2.000 kr.
  • Møbler 5.000 kr.
  • Kan i hænge de her op og fixe det her rod? 600 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Klargøring af væg til nyt køkken 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer og anbefalinger af chihuahua opdrættere :)
  • #1   1. mar 2014 Jeg kan anbefale tre som jeg kender til de avler i dru
    Det er Janni Joan, Michelle og Tenna kan ikke huske hvad deres hjemme sider heder men kender du kan finde dem på facebook i gruppen kommende hvalpe smiley
    Hvis du spøger der inde er der sikkert flere der kan nævne andre både dru og DKK smiley

• #2   1. mar 2014 Tak smiley Er medlem derinde, havde slet ikke tænkt på at kigge efter dem derinde smiley

Tenna har jeg også kun hørt godt om, og hun har nogle virkelig lækre hunde, underligt jeg ikke selv har tænkt på hende smiley

• #3   1. mar 2014 Hun har nogen rigtig lækre hunde det har Michelle P og Janni Joan også :-)og så er der en del andre med virkelig flotte hunde men kan ikke huske hvad de hedder

• #4   1. mar 2014 Jeg tror ikke jeg kender de to andres hunde så godt, synes navnene siger mig et eller andet, men kan ikke lige sætte dem sammen med nogen hunde smiley Men Michelle P er jeg også blevet anbefalet andre steder, så hun er da i hvert fald værd lige at finde. Og janni joan selvfølgelig smiley

Kommentér på:
Erfaringer og anbefalinger af chihuahua opdrættere :)

Annonce