{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

billigt til salg {{forumTopicSubject}}

Ja ikke bare billigt, det er faktisk ligefør jeg vil betale penge for at nogen vil tage Reiki lige nu.

Min mor har været så sød at låne mig bilen i dag, det krævede dog at jeg kørte hende på arbejde. Jeg tænkte så at jeg da lige tager hundene med, hundeskoven er jo stort set tom kl 6.30 om morgenen så vi kan da lige klare morgenluftningen der.
Som sagt så gjort, Hundene drøner omkring og nyder turen, indtil jeg kan se Reiki er sakket lidt bagud og har gang i et eller andet inde mellem træerne. Jeg kalder, ud kommer Reiki -smurt ind i lort ... og kunne både se og lugte at der ikke var tale om noget der kom fra dyr smiley

Tæt på hundeskoven ligger en sø, så jeg fik med meget besvær en snor på vovse uden at røre ved hverken den eller halsbånd. Reiki er normalt mere end vandglad og bader gerne året rundt, så afsted til søen det gik, så jeg trods alt kunne få ham i bilen hjem.
Men nææh nej, ikke tale om om han ville i vandet når nu det var noget han SKULLE.. så jeg måtte af med sko og strømper og så ellers gå ud og hale ham med i...

Og så gik turen ellers hjem til et ordentligt bad.

Nogen der kunne fristes af et knaldgodt tilbud på en møghund (i bogstaveligste forstand smiley ) ?

Og så ville jeg altså enormt gerne vide hvem fanden der sætter sig og skider i hundeskoven -ike engang langt inde mellem træerne, men blot et par meter fra stien smiley

Men der skulle da være garanti for at dagen kun bliver bedre fra nu af *suk*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  billigt til salg
  • #2   4. mar 2014 Ja sgu -kunne han ikke lære lidt af Gaia. Hun ruller sig aldrig i andet end lyngen og det er kun for at tørre sig og fjolle efter en svømmetur.
    Reiki finder gerne alt fra døde dyr til ja... åbenbart er der ingen grænser for hans vedkommende smiley


  • #3   4. mar 2014 Æv.. Ligefrem en lortehund... Ad! Og så tidligt på dagen
    . Hmm... Føler med dig smiley


  • #4   4. mar 2014 EEEEERRKKKK .... PUUUUHAAA.... smiley

    Det var dog grumt .... stakkels dig smiley

    Håber bestemt at du får en bedre dag fra nu af smiley

    og nej tak til hunden, har selv prøvet at stå med en hund der havde rullet sig i noget fra nabo-bonden, som både lugtede og lignede en enormt gammel ost .. smiley

    Har ham kraftigt mistænkt for at han havde døde og meget rådne grise at ligge derovre smiley


  • #5   4. mar 2014 ååh ja døde dyr kender vi en del til -de gamles naboe smider gerne slagteriaffald (i temmeligt store mængder) på marken og så får det ellers lov at rådne op der -så skal man altså være over dem for at de ikke finder på selv lige at tage en afstikker, der er jo mindre end 100 m fra skel... og næppe lovligt i øvrigt

  • #6   4. mar 2014 Jamen følger der en pose penge med, tager jeg ham gerne. smiley :D smiley

  • #7   4. mar 2014 hehe Susanne -betaling må være i form af hundekiks eller nowet... så er jeg osse sikker på han følger med. Han er ikke specielt loyal og føler sig til enhver tid mest knyttet til den der har kikserne smiley

  • #8   4. mar 2014 Hahaaha, sådan en små prostitueret hund der sælger dig selv for kiks.. smiley


  • #9   4. mar 2014 Jamen så bare kom med ham, for det kan være, at han kan lære Max at spise noget mere. smiley

  • #10   4. mar 2014 Jep MLA, faktisk undrer det mig at jeg ikke har smidt ham ud for længe siden. Passe på en kan han heller ikke -han er lidt skabs-hippie, så hvis nogen virker truende, så logrer han og dæmper det bedste han kan, og satser på vi ale så kan sætte os i rundkreds og være gode venner smiley

    Susanne -er du gal, lære en andne hund at spise mere??? Det ville jo betyde mindre til Reiki smiley


  • #11   4. mar 2014 Ha ha ha Max har jo mad stående døgnet rundt, så hvis Reiki ville spise det hele, kunne det være, at Max lærte at spise, når der var fodringstid. smiley

  • #12   4. mar 2014 Ja det var da en træls tur du der fik . Hunde syntes openbart det er fantastisk at lugte af lort Linka vil også gerne ud på markerne når bondemanden spreder gylle Føj Man aner snart ikke hvordan man skal holde dem og få dem vasket ,man vil jo helst ikke røre ved det Ader.tror du egentlig man kan lære en hund ikke at rulle sig i lort Altså hvis de er til det

  • #13   4. mar 2014 Du må have fået meget kolde tæer smiley
    Og føj. jeg har prøvet det med en plejehund, jeg kan se og lugte det endnu.


  • #14   4. mar 2014 Inger -hvis jeg vidste hvordan, så havde jeg lært Reiki det for længe siden smiley

    Jeg kan fint stoppe ham hvis jeg ser han skal til det -men når først han er igang er det jo for sent


  • #15   4. mar 2014 Inge -ja jeg kan godt afsløre at vi ikke helt har bade--temperaturer endnu smiley

    Men alternativet var jo at tage lorte-hunden med i bilen, og det ville jeg altså ikke. Og Reiki er ellers normalt den første til at hoppe i vandet og har bestemt ikke travlt med at komme op af det igen... Men nææh nej, men skal da ikke i vandet når det er noget man får besked på, det er jo overhovedet ikke det samme som når man selv får ideen


  • #16   4. mar 2014 Nej Michelle og så vil den jo ikke af med den dejlig duft lige med det samme smiley

  • #17   4. mar 2014 Hov kom lige i tanke om at næste gang du skal afsted med hundene så lav et skilt med en mand på skriv skidning forbudt smiley

  • #18   4. mar 2014 Min den yngste kan spotte den eneste lort i miles omkreds for at rulle sig i den badr! Den ældste ruller sig ikke i lort, men hun var nær ikke kommet med hjem igen, efter en aftentur på industrihavnenm hvor hun havde rullet sig i noget smat ved fiskefodergabrikken. Er du sindssyg hun stank!

  • #19   4. mar 2014 Min kat kom engang hjem fuldstændige indsmurt i gylle. Pelsen var helt stiv af skidt. Fy føj da hvor han lugtede. smiley

  • #21   4. mar 2014 Ha ha de kære klamme hunde. Da Charlie var stor hvalp var haven endnu ikke hegnet ind. Vi skulle have kørt svinemøg på marken tæt på haven så jeg holdt godt øje med kræet. Undtaget i et splitsekund (måske da jeg lige blinkede) og væk var vapsen. For fuld hammer over på marken hvor han bare KASTEDE sig ned og rullede og vred sig som en gal. Kun lige lidt i panden og på snuden var ikke klistret ind i lort. Traktorføreren var ved at omkomme af grin smiley
    Og nå ja. Jeg kunne nu også godt smile ad det smiley Det kunne Charlie så ikke da han jo skulle i bad smiley


  • #22   4. mar 2014 Havde en skt. Bernhard for år tilbage, og boede dengang i et lejet stuehus. Der var en gylletank på ejendommen som blev brugt til alt fra minkfarm til gylle, og al den suppe land manden smed om sig med omkring tanken yndede bæstet at snige sig hen til, og vælte sit enorme behårede korpus i smiley
    køreren var skrækslagen for at komme i bad.
    føj et cirkus med hende, hun kæmpede en kamp, smed sig fladt på gulvet og nærmest hægtede sig fast til underlaget, alt mens lortet blev smurt ind i gulv og hvad hun ellers fik smurt sig op af..
    uhhh hun var meget lidt populær smiley


  • #23   4. mar 2014 Varkhond -ja det er lige netop det at det var menneskelort... jeg har da før vasket rævelort og andet i den dur af ham. Det er klamt, men til at overleve... men det her -FØJ... og trods bad med RIGELIGT brug af shampoo mm, er jeg overbevist om at jeg stadig kan lugte det (mangler en bræk-smiley)

    Jeg tror altså der kommer til at gå lidt tid før bæstet for lov at ligge og hygge ved siden af i sofaen igen hehe

    MLA -ja efter hundebad, kan man så starte med at gøre hele badeværelset rent... Reiki bryder sig bestemt heller ikke om bad, men som det svin han er, har han jo måttet lære det, så i dag står han heldigvis ret pænt mens der vaskes... Men han når ALTID at ryste sig inden jeg når at få smidt en håndklæde over ham når vi er færdige *suk*


  • M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 283
    #24   4. mar 2014 Ej det minder mig om dengang vi boede på gård.

    Vi havde en mødding ude bag stalden hvor hestelort self. røg ud, den var dog sænket så der var godt 60-70 centimeter fra bunden og op til jordbunden, self. udført i beton.
    Desværre fik vi så et ordentligt regnskyld så pludselig var det altså ikke en mødding men en sø af vandet hestelort og tis, og det stank -.-
    Heldigvis skulle den tømmes ugen efter så vi lod den stå.

    Men min kære veninde besluttede at tage sin hund med ud til stalden, det første hun gør er at slippe den, hvad gør køteren? Stryger DIREKTE ud i lorte/tis søen og bader. Fy for helvede den stank den hund smiley

    Så den måtte ind i badekaret og have en grundig vask. AUDR!


  • #25   4. mar 2014 Adr!

    Har heldigvis altid haft "prinsessehunde", der synes sådan noget er lige så ulækkert som jeg gør, men har stået med nogle venner's golden der synes det var fedt at rulle rundt i en møddigpyt og hvor vi alle var kommet i min bil. smiley


  • M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 283
    #27   4. mar 2014 Krysteren dvs. du kan ikke lugte og se forskel på hundelort vs. menneskelort? I så fald tror jeg du skal have tjekket øjne og næse smiley
    Der er altså himmelvid forskel på de to ting smiley


  • M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 283
    #29   4. mar 2014 Der er altså masser af mennesker der skider i det fri. Hvis man nu selv har været ude og gå morgentur i skoven og det pludselig pressede på?

    Ja vi oplever det sågar her i Vollsmose hvor der er tætbygget og ikke de voldsomme naturarealer.


  • #30   4. mar 2014 Jeg kan ikke skide i det fri Så lukker min rh godt nok til smiley

  • #32   4. mar 2014 Krysteren -ork det er skam ikke første gang jeg har været så "heldig" at rende på menneskelort i skoven. Det er dog første gang at hunden har rullet sig i det.

    Og jeg er på ingen som helst måde i tvivl om at der var tale om noget fra et menneske og ikke "bare" en hundelort -så fortsæt du bare din naivitet, men der ER altså mennesker der finder på at skide den slags steder smiley

    Det hænder i øvrigt osse at folk skifter ble på ungen og efterlader den brugte ble midt på stien.
    Eller at man kan se de sågar har medbragt toiletpapir til formålet.

    Folk ER bare klamme må jeg konstatere... men det mindste man kunne gøre, var da at gå lidt væk fra hvor folk færdes...


  • #33   4. mar 2014 krysteren -mon ikke de allerede har befundet sig i hundeskoven. Jeg kan da ikke forestille mig at man ekstra går derind til formålet.
    Men "vores" hundeskov er så heller ikke super centralt beliggende og er altså en (kæmpe) indhegnet del af den "rigtige" skov -det er ikke bare et større fritløbsområde som det er tilfældet mange steder


  • #34   4. mar 2014 Jo mon ikke vedkommende har været der med sin hund. Og er så blevet trængende.
    Det kan jo ske for enhver. Indrømmet. Jeg sætter mig ind bag et træ hvis jeg skal tisse. Men lave stort DET kan jeg altså ikke få mig selv til i naturen.


  • #35   4. mar 2014 I skoven hvor jeg oftest går, er der ind i mellem steder hvor der både er efterladt kort og toiletpapir, bleer og sågar bind, synes det er så klamt og repsektløst.

  • #36   4. mar 2014 Ad! I den by vi boede i før var jeg ude at gå tur med Lobs i skoven.
    Jeg så et eller andet stå meget mærkeligt længere fremme i siden af stien.
    Jeg havde ikke briller på så jeg kunne ikke lige se hvad det var.
    Da jeg kommer tættere på ser jeg så at det er en gammel mand i bar røv som står og skider lige i kanten af stien.
    Jeg bliver sådan lidt flov og hanker op i hunden og går hurtigt forbi.
    Heldigvis er det yderst sjældent Bobsen ruller sig i noget og han har aldrig rullet sig lort! smiley

    MLA: Hvilken skov er det?



  • #38   4. mar 2014 I vores hundeskov snakkede vi i sidste uge om, hvad man gjorde hvis man virkelig skulle, mens man var i skoven med vapsen.

    Og alle var enige om at man selvf. gik UDEN for hundeskoven og brugte skoven der hvis man ikke kunne vente til man kom hjem.

    Der var INGEN der fandt det, at gøre det inden for hegnet, var en god idé. Ude ved os samler vi ikke hundenes bæer op.
    Men alt andet samles op. Øl og sodavandsdåser, ispapir, bleer og ISÆR cigaretskodder etc.

    Men vi går også ret meget op i at tage hensyn til hinanden og man mindes om det hvis ikke man lige af sig selv tænker over at ens handlinger kan være til skade eller ulempe for andre brugere.

    Vi har en FB-gruppe med 45+ af skovens brugere og antallet stiger hver dag. Den fællesskabsfølelse det giver, på godt og ondt, forhindrer forhåbentligt at noget så vammelt kan finde sted.

    Jeg ved slet ikke hvad jeg ville gøre hvis jeg var i TS's situation. Har kvalme bare ved scenariet ... BVADR.

    Kia har dog indtil videre aldrig rullet sig i noget som helst. Men én gang skal jo være den første.


  • #39   4. mar 2014 Sanne -nu kommerjeg kun sjældent i hundeskoven. Faktisk kun når jeg lige kan komme derind på tidspunkter hvor det ikke er alt for overrendt, så jeg ved ikke hvad andre brugere gør og tænker.

    Vil dog lige tilføje at blefund o.l. ikke var i hundeskoven men ved den nærliggende sø som bruges en del af fiskere og self diverse løbere, hundeluftere o.l. om sommeren.
    Ellers er det typisk fyldte hundeposer ved lågen man støder på derinde -og DET forstår jeg så ikke, hvis man alligevel ikke gider smide dem ud, så lad da være at samle op...

    Men ja, jeg havde altså osse bræk-fornemmelse da Reiki kom hen til mig. Indrømmer blankt at der ikke var ros for at adlyde DET indkald smiley
    Og selvom han fik et grundigt bad da vi kom hjem og uden tvivl ER ren nu, så kan jeg næsten lugte stanken endnu adr

    -halsbåndet røg i øvrigt ud. Det var jo osse smurt ind, og kunne simpelthen ikke få mig selv tl at begynde at vaske det. Så det halsbånd der nu har holdt i 6 år er nu blevet skiftet ud.


Kommentér på:
billigt til salg

Annonce