Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Agility?
  • #1   15. mar 2014 Var det min border collie så skulle den ikke springe før den var ca 18 måneder.... Men du kan helt sikkert dinde klubber der tillader fra 12 mdr.

Tommelfingerregel er 12 mdr for de små racer, 18 dor de store. Begge mine er små kræ - den ene startede reel forhidringsarbejde som 14 mdrs. Den anden var kanp halvandet - hun hang simpelthen ikke ordentligt sammen før...

Tunneller kan du godt arbejde med og det samme med dirrigering på flad jord, impulskontrol, kontakttræning osv. Men hold dig fra slalom, feltforhindringer og spring indtil hunden er fuldt udvokset

• #2   15. mar 2014 Hunden må springe udøve slalom og andre mere belastende øvelser når den bliver 1 år, når den er 18 måneder må de starte konkurrence. Man må jo self helt selv om hvornår man mener ens hund er klar til spring, men tidligst 1 år. Det er nu heller ikke springenes højde du skal fokusere på lige nu men handling hvor at springene skal være så lave at hunden kan gå over. Prøv at se om du kan finde et pree-school agilityhold nær dig, det kan man få rigtig meget ud af smiley

• #3   15. mar 2014 Når den er otte uger smiley
    Forstået på den måde at du jo sagtens kan begynde at lære den alle kommandoer. Du kan lære den at hoppe/gå over en pind der ligger på jorden. Ja alle de ting den skal kunne som voksen. Bare udført på "babyplan" hvis du forstår hvad jeg mener.
    Rigtige spring mener jeg også du skal vente med til hunden er 1-2 år.

• #4   15. mar 2014 tak for rådene smiley
    er lidt bange for at ødelægge hendes muskler, så vi starter på et agility hold smiley

• #5   15. mar 2014 Enig med Fubert; Jeg har arbejdet med tunnel, dirigering, op/ned/bliv på forskellige ting (med måde selvfølgelig) og også slalom i rolig skridt her på det sidste (hun er 10 mdr). Jeg gør det bare på vores ture, når vi møder noget vi kan bruge og uden større idé bag end at det skal være sjovt og afvekslende på turen smiley

Men decideret springtræning ville jeg altid vente med til hunden er udvokset!

Kommentér på:
Agility?

Annonce