Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TIl beagle ejere
  • #1   15. mar 2014 Jeg er godt nok ikke beagle ejer, men i mine øjne er Royal Canin totalt opreklameret, og du får intet for de mange penge du betaler.
    På næsten alle varianterne (kender ikke alle varianterne) starter ingredienslisten med korn, majs, hvede og andre fyldstoffer.
    Det ville være et af mine sidste valg af foder.
    For samme pris, kan du få foder med langt mere kød i.
    Men med hensyn til foder, er der rigtig mange delte meninger smiley

• #2   15. mar 2014 C@N>>> alle svar er velkomne... også fra ikke beagle ejere....
    Vi plejer heller ikke at bruge royal canin (vi bruger regal petfood), men så lige
    i en reklame at det nu er kommer TIL BEAGLER..... *SS*

• #3   15. mar 2014 Jeg undrer mig lidt over behovet for specielt foder til de enkelte racer. Jo jo der er sikkert forskel på om det er en lille bitte race eller en gigant race. Men om det er til den ene eller anden race inden for samme "kategori" tvivler jeg på er nødvendigt. Og mon ikke ingrediens listen er ens til de forskellige racer?

• #4   15. mar 2014 Fubert>>> det skulle ikke undre mig om indholdet er ens i mange af varianterne...
    Man kunne måske forestille sig lidt variation på aktive/mindre aktive hunde...

• #5   15. mar 2014 Blev måske lidt revet med at det var til en BEAGLE...=specielt til MIN HUND...
    Men ender nok hos regal petfood som vi plejer...

• #6   15. mar 2014 Ja ved nogle varianter er der sikkert forskel. Men f.eks varianterne til lab og golden (hvis det fås altså) tænker jeg at det da må være HELT ens.

• #7   15. mar 2014 Sofus har nu også klaret de første knap 9 år af hans liv uden det foder... og det er ret dyrt...

• Julie A
    Julie A Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 36
    #8   15. mar 2014 Vi giver det til Anton (beagle) og han fungere ganske upåklageligt på det. Han fungere ikke dårligere på andet foder, det er dog ikke alt han gider at spise.

Så her synes vi det er fint :o)

• #9   15. mar 2014 en beagle der ikke æder ALT??? Er den ægte... nej pjat..undskyld..

• #10   15. mar 2014 Bob fungere fint på det, som alt muligt andet hunde foder.

• #11   15. mar 2014 brink>>> jo jo fint... men er det bedre..

• Julie A
    Julie A Tilmeldt:
    mar 2014

#12   15. mar 2014 He he ja han er lidt atypisk på lige det punkt, selvom han er helt ægte, tilgengæld er han meget typisk på alle de andre ;o)
    Får han noget han ikke vil have, så spytter han det bare ud igen.

• #13   15. mar 2014 Julie>>> Det eneste Sofus ikke vil have er ananas og rejer... Ellers spiser han ALT...

• Julie A
    Julie A Tilmeldt:
    mar 2014

#14   15. mar 2014 Anton fik sådan nogle guffere med ostesmag. Dem NÆGTER han at spise! Og hvis fremmede (ja nogle gange også os selv) giver ham noget han ikke ved hvad er, så spytter han det ud igen for at undersøge om det er noget for ham smiley
    Blander vi hans hundemad af flere forskellige typer, sortere han gerne efter hvad han har lyst til.

• #15   15. mar 2014 Lia fik en overgang deres foder til schæfere (vi fik mulighed for at få et par billige sække) og det gik da fint, men ellers fodrer vi med Oliver's.

• #16   15. mar 2014 M I >>> Sofus har også spist olivers indtil det hævede prisen voldsomt og gik ned i 12.5 kg sække.....

• #17   15. mar 2014 Jeg synes ikke jeg kan huske nogle voldsomme prisstigninger. Hvor lang tid siden er det at I har fodret med Oliver's? Sækkene har været på 13,5 kg. så længe jeg kan huske. Vi får så også 20% rabat fordi vi har Dyrekassen Danmark.

• #18   15. mar 2014 julie>>> hvor sjovt... Sofus spiser ALT for hurtigt til at kunne nå at sortere.. det ryger ned som en industri støvsuger..

• Julie A
    Julie A Tilmeldt:
    mar 2014

#19   15. mar 2014 Det gjorde Figo, min gamle beagle, også. Men ham her? Niksen biksen... Det kunne jo være noget farligt smiley

• #20   15. mar 2014 M.I: poserne var på 15 kg også satte de det ned til 13.5 og satte prisen op... Så blev i anbefalet regal petfood og det er vi så blevet erhvervskunde (man er vel jyde) så vi får store 25 kg sække til gode priser....

• #21   15. mar 2014 Julie>>> arrrh er det dig med Figo..... den SUPER lækre og kønne bealge..
    Er ham du har nu også fra Ulradi?!

• Julie A
    Julie A Tilmeldt:
    mar 2014

#22   15. mar 2014 Jaaa det er Rita :o) Men Figo er her desværre ikke mere. Han tog til himmels i sommers smiley Han fik kræft i lungerne, så fra den ene dag til den anden blev han taget fra mig. Jeg er hundeløs nu.

Anton er desværre ikke min, men min mors. Han er ikke fra Ulradi, men fra Free Stride :o)

• #24   15. mar 2014 Rita- det syntes jeg ikke det er.

• #25   15. mar 2014 Isabelle>>> TAK for arbejdet... Ja de minder godt nok ret meget om hinanden...
    Tror jeg holder mig til regal petfood UDEN kornprodukter...

Kommentér på:
TIl beagle ejere

Annonce