717 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Pomeranian kendere ? Pomeranian kendere ?

Hejsa smiley Jeg skal til og have min 1. Pomeranian, og har læst eget på nettet, men synes der står enormt meget af det samme.

Er der nogen af jer som virkelig har forstand på Pomeranianer, som gider hjælpe mig med nogle spørgsmål jeg ikke har fået besvaret ?

Og endelig bare del den viden med mig i har smiley

Fra en meget spændt hvalpekøber smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pomeranian kendere ?
  • #1   19. mar 2014 Kan i hvert fald sige, at pas på hvor du køber. Køb kun med stambog, og med patella tjekket forældre. smiley
    Skøn race ! Noget aktiv, og har brug for at bruge hovedet ( de er kloge) - Jeg har også chihuahua, og der er stor forskel på dem smiley - Chihuahua er en sofa hund, pomser er ikke smiley

• #2   19. mar 2014 Hvad vil du vide? smiley
    Men ja. Jeg kan kun være enig med ^^ skøn, skøn hund men med fut i. Det er ikke en pelset chihuahua. En skøn hund med sine egne meninger og klogere end du forventer.

• Maria FL
    Maria FL Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 298
    #3   19. mar 2014 jeg ved ikke noget om avl osv. men har nu haft pomeranian i 5 år smiley
    en stor hund i en lille krop.

• #5   19. mar 2014 Jeg har 2. Så spørg endelig smiley

• #6   19. mar 2014 jeg ved desværre ikke så meget som racen.

Men til jer der siger chihuahua er en sofahund, hvilke chier har i lige mødt? for enten har jeg da bare været utrolig heldig med de chier jeg har mødt, og ham jeg selv har, eller også har i været "uheldige"

Lucky er ret aktiv, ja han elsker da også at putte. men hvis han ikke får en ordentligt gå tur, og en masse leg, og gerne foderbold osv, så er han ulidelig at være sammen med. Og han bliver altså ikke træt bare fordi vi har gået en tur på 5 km hvor han har spænet rundt på boldbanen undervejs hjem osv smiley

• #7   20. mar 2014 My only one: jeg sammenligner med de tre chi'er, som Louie har haft som veninder. De har været meget mindre aktive og interesseret i at gå ture end louie.

• #8   20. mar 2014 Jeg ved kun at hvis man vil have en poms der er racetypisk, så er en DKK-stambog vejen frem. De fleste uden stambog, eller med en anden end DKK ligner mere kleinspitz end poms. Og det synes jeg faktisk er trist, ikke at der er noget galt med en Kleinspitz, men det er nu engang ikke en poms.

• #9   20. mar 2014 Madam mim herinde er den jeg ville henvende mig til hvis jeg en dag stod og skulle have pomsere.

• #10   20. mar 2014 Anya: Det ville jeg helt sikker også, om ikke andet kan hun henvise til et god opdræt.

• #11   20. mar 2014 Anne Julie - Ja helt sikkert (:

• #12   23. mar 2014 My only. Så har du ikke mødt en poms smiley min chihuahua tæve er også aktiv, men slet ikke som pomsen.. Pomsen er en spidshunderace, så det er et helt andet aktivitets niveau smiley jeg kender RIGTIG mange chihuahua, plus mine egne 2, jeg har også avlet, der er mega forskel smiley

• #13   23. mar 2014 Jeg sagde ikke det var det samme, men sagde bare at en chi da ikke er en sofahund. Ellers har jeg godt nok en hyper en af slagsen.. Ved godt pomsen er en aktiv race, og ved da heller ikke om Lucky kommer på det niveau, men hvis man forventede en stille sofahund, så ville man få spat af Lucky.. smiley

Lucky kan godt liige klare en off dag, men hvis man f.eks. er syg eller lign så man har 2 off dage, hvor turen bliver kortet ned osv. så bliver han umulig at være sammen med smiley
    Men har nok også selv vænnet mig til det, så brokker mig bestemt ikke, synes kun det er dejligt.

Kommentér på:
Pomeranian kendere ?

Annonce