Bur i bil - tage bagsæder ud :) Bur i bil - tage bagsæder ud :)
Hej
Er de nogen af jer herinde der har måtte tage bagsæderne ud i jeres bil for, at få plads til et hundebur? Og hvordan har I gjort? Har I bare taget bagsæderne ud og sat et bur ind eller har I lavet en stabil plade af f.eks træ så buret står stabilt? Står buret så helt oppe ved forsæderne eller står det helt ude hvor man åbner bagsmækken?
Ja, jeg håber det gir mening Har en golf 3'er hvor jeg er kommet frem til at jeg må tage bagsæderne ud hvis jeg vil have et ordentlig bur til Prinsessen
Golfen er dog med nedsænket bagagerum, hvilket vil sige at enten skal buret hæves på en træplade eller det skal stå helt oppe bag ved forsæderne for, at lågen kan åbnes. Vil meget gerne hvis I har nogle gode løsninger og meget gerne billeder
På forhånd mange tak
feb 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 123
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 1.030 Svar: 3.774
feb 2007
Følger: 28 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 48 Svar: 616
Da jeg gerne ville have bur fordi hunden ikke kan lide at hoppe op i det dybe bagagerum måtte jeg jo være lidt kreativ med en gammel bil hvor sæder ikke sådan er lige at fjerne.
Så nu er bagsæde lagt ned/slået sammen og på det står så en stort bur (stof) med åbning både til bagagerum, dvs. i siden, samt i enden, dvs. ude af sidebagdør.
Vel er bund da en smule skrå idet sædet jo ikke kan lægges helt 100 % ned, men det er ikke mere end at hunden vægt presser det helt ned. Måske et par cm hældning hvis det skal være..
Så med buret på bagsædet er hele bagagerummet fri til evt. anden hund eller alle de hundeting jeg ikke kan undvære
feb 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 123
feb 2007
Følger: 28 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 48 Svar: 616
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 1.030 Svar: 3.774
Bur i bil - tage bagsæder ud :)