Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bur i bil
  • kirsten P
    kirsten P Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 2 Svar: 48
    #2   29. mar 2016 har også ford c max og et kæmpe pro-Line bur som også er crashtestet, da vi havde små børn kom barnevogn på bagsædet ved siden af autostol

• #3   29. mar 2016 Du kan starte med at købe ny bil for Ford er sgu noget lort. Min C Max har kostet mig i snit 20.000,- i reparationer om året. Hver gang jeg har penge på kontoen og klar til at sætte den til salg, så går den i stykker. Sidste måned kostede det mig en ny generator, kilerem, tandrem, vandpumpe, egr ventil og additiv (dieselmotor). Gæt selv hvem der gik grædende hjem og hvem der gik glad hjem smiley

• kirsten P
    kirsten P Tilmeldt:
    maj 2013

#4   29. mar 2016 så er det da bare din der er noget lort! min c max har aldrig været på værksted udover service og en skade efter en nedkørt Bambi, men den er selvfølgelig også forholdsvis ny, ville aldrig købe en gammel bil uanset mærke, det holder aldrig

• #5   29. mar 2016 Den var 3 år gammel da jeg købte den og første år gik den som en drøm. Derefter ned af bakke

• kirsten P
    kirsten P Tilmeldt:
    maj 2013

#6   29. mar 2016 æv for dig, men sådan er alle ford så heldigvis ikke.

• #7   29. mar 2016 Min fantastiske Toyota blev 9 år uden noget som helst. Hold kæft jeg elskede den bil smiley desværre blev den for lille.
    Jeg venter et par måneder inden jeg sætter min Ford til salg og går tilbage til Toyota.
    Det var faktisk min fritidsmekaniker ven der rådgav om Ford. Idag har han selv Citroën og Peugeot. Lidt tragisk komisk

• kirsten P
    kirsten P Tilmeldt:
    maj 2013

#8   29. mar 2016 jep, men nu var det også råd om bur i bilen der blev spurgt om:)

• #9   29. mar 2016 Hehe ja, men fra mit synspunkt er det bedre at flygte inden der postes penge i den bil smiley
    Jeg har hjemmelavet bure fordi jeg har så meget træningsudstyr med

• #12   29. mar 2016 Jeg troede det stod for Fejl Og Reparationer Dagligt smiley

• #13   30. mar 2016 Elsker min Mondeo smiley smiley

• #16   30. mar 2016 http://bechtrade.dk/produkt-kategori/1bur/

Jeg har et bur herfra. De er vist ikke crashsikrede, men jeg er nu meget godt tilfreds.

Jeg kan kun anbefale man kører derop, så kan man prøve de forskellige bure i bilen og man tager selvf. hunden med :o)

Sådan et sted har I nok også på Djævleøen :o)

Pak barnevogn og det hele i bilen, os se så hvad I kan få plads til af bur.

Kommentér på:
Bur i bil

Annonce