{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Stine K
Stine K
Tilmeldt:
8. apr 2013
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

chihuahua på specielkost vil pludselig ikk spise {{forumTopicSubject}}

Har en lille chihuahua tæve på 1år 3 mdr, hun har urinvejskrystaller så hun skal spise noget specielkost som knuser stenene, der findes ikke medicin kun foder.. hun skal spise det i 3 mdr, har nu spist det i 1 mdr, nu nægter hun at spise - har ikke spist siden fredag i sidste uge, hun får 5 bitte godbidder I hendes bold når jeg går hjemmefra, det har hun fået siden hun var hvalp og hvis jeg lader være hyler hun når jeg går så det er hendes rutine - men det er så det eneste hun får nu fordi hun nægter a spise.. Dyrlægen sagde jeg skulle blande noget a hendes gamle foder i men hun sortere det bare fra så hun ikk spiser specielkosten.. problemet er bare a hun skal spise det foder da det er det der får renset ud i de sten hun har ellers risikere vi det blir til en stor sten som vil være meget smertefuldt for hende. Nogle der har nogle gode råd !?
Har prøvet at knuse det, hælder vand på og hun får det tilbudt 15 min a gangen.. hun vejer kun 3,2 kg (hverken for tyk eller tynd, hun er en lidt lang og høj chihuahua) men nu har hun tabt sig 500 gram på en uge, så blir lidt nervøs !? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  chihuahua på specielkost vil pludselig ikk spise
  • Stine K
    Stine K Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #2   29. mar 2014 Hun har aldrig kunne lide vådfoder, desværre... Og hun må ikk få blandet "menneskemad" I da hun faktisk intet må få ud over det specielfoder.. jeg har prøvet a sætte maden andre steder, prøvet at smide det på gulvet.. lige lidt hjælper det.. men det ender jo med jer bliver nødt til a give hende hendes gamle foder igen for når man er så lille går det jo ikk a tabe sig så meget.. Problemet er bare a hun så bliver ved med a fejle det hun gør måske og det er skidt.. smiley

  • #3   29. mar 2014 Når det er så vigtig at hunden spiser det foder, kan jeg ikke de noget forgjort i at blande en teske leverpostej(tun, torskerogn) opløst i lidt vand i maden hvis det gør at hun spiser det. Det er måske ikke optimalt men bedre end at hun slet ikke spiser fodret.

  • #4   29. mar 2014 Jeg vil sige det samme som About My Dogs smiley

Kommentér på:
chihuahua på specielkost vil pludselig ikk spise

Annonce