1.201 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Cykeltrailer til hunde Cykeltrailer til hunde

jeg overvejer at købe denne
http://dyrelageret.dk/cykeludstyr-25/cykeltrailer-til-hunde-p432

Er der nogen her inde der har erfaring med store hunde og cykeltrailer smiley

Er der noget jeg skal vide eller har i nogen råd ?

Billeder er også Meget velkommen smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cykeltrailer til hunde
  • #1   29. mar 2014 Jeg bruger en (ikke den) til et styks 18 kg. hund. Man skal være beredt på at det er lidt tungt at trække, men ikke umuligt. Jeg er glad for den smiley

• #2   29. mar 2014 Min hund vejer jo 37 kg så jeg skal jo have den store, så er meget spændt på om det bliver alt for hårdt smiley ellers må jeg jo se det som god træning smiley

hvor gammel var din hund da du første gang i skulle prøve traileren ? og hvordan gik det ? smiley

• #3   29. mar 2014 Øhhm.. 4-5 måneder tror jeg nok.. Kan ikke helt huske det

Vi startede med bare at hun skulle tage godbidder ved den / lige inden for åbningen. Altså uden at skulle træde op på den, og så byggede vi videre derfra.. Hun er ikke fan af den, men hun tager det fint, og hopper selv ind.. Hun kan ikke li' at få fronten lukket, så jeg kører med hele fronten åben, det giver jo så også et hel sejl at trække efter sig smiley

Jeg er glad for jeg ikke skal køre med 37 kg. hund smiley Håber din cykel har nogle løse gear smiley Ellers kan en el-cykel måske være en god idé?

• #4   29. mar 2014 ja okay smiley min hund er to og et halvt år nu, men meget god til at lære nye ting, det er bare mange penge hvis han nu er bange for den eller noget smiley

men han får det meget nemt rigtig varmt, så bliver nød til at finde på et eller andet med kørsel til ham, nu når jeg ingen bil har, så jeg er glad for min cykels små gear lige nu smiley hehe men mange tak for dit svar smiley

• #5   29. mar 2014 Jeg har denne her:

http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundetransport/cykelanhaenger/220771

Hvis jeg var dig ville jeg nok give lige det mere. På denne er der støddæmpere ved hjulene, og stænger uden om hjulene, som beskytter hjulene.

Mere hvis du ikke havde tænkt over de detaljer smiley

I bunden har jeg lagt en wet bed, med skridsikker underside og så et af de der billige grå hundetæpper oven på, så hun ligger blødt uden at skøjte rundt smiley

• #6   29. mar 2014 Kan se du bor langt fra mig. Ellers måtte I gerne komme og prøve vores af inden du smed penge efter sådan en

• #7   29. mar 2014 den er også vildt fed, men jeg har desværre ikke mulighed for at betale det hele på en og samme tid smiley
    den anden kan jeg få lov til at afbetale, men må lige skrive og høre om der er de ting ved den jeg har haft kigget på også ..

endnu engang tak smiley

• #8   29. mar 2014 Jeg har haft den samme trailer som KD, bare et nummer mindre (til max 40 kg.)
    Jeg var rigtig glad for den, men min hund var ikke særlig begejsret. Hun ville gerne gå op i den og sidde og der var slet ingen problemer med at lære hende at gå derind, men så snart jeg begyndte at cykle hylede hun som en tosse.. Dét var bare ikke sagen.
    Jeg kunne sagtens trække cyklen uden hun sagde noget, men så snart jeg satte mig op på cyklen, så forsvandt det sjove altså smiley

Jeg har dog ikke droppet ideen med en trailer når jeg får min nye hvalp. Jeg håber det vil være anderledes med den nye, ligesom jeg håber at det er anderledes nemmere fordi den skal lære det helt fra hvalp. Min tidligere hun var et års tid da jeg fik traileren smiley

Men absolut et super transportmiddel når man ingen bil har smiley

Kommentér på:
Cykeltrailer til hunde

Annonce