Cykeltrailer til hunde Cykeltrailer til hunde
jeg overvejer at købe denne
http://dyrelageret.dk/cykeludstyr-25/cykeltrailer-til-hunde-p432
Er der nogen her inde der har erfaring med store hunde og cykeltrailer
Er der noget jeg skal vide eller har i nogen råd ?
Billeder er også Meget velkommen
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 142 Svar: 1.548
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 172 Svar: 924
hvor gammel var din hund da du første gang i skulle prøve traileren ? og hvordan gik det ?
aug 2012
Vi startede med bare at hun skulle tage godbidder ved den / lige inden for åbningen. Altså uden at skulle træde op på den, og så byggede vi videre derfra.. Hun er ikke fan af den, men hun tager det fint, og hopper selv ind.. Hun kan ikke li' at få fronten lukket, så jeg kører med hele fronten åben, det giver jo så også et hel sejl at trække efter sig
Jeg er glad for jeg ikke skal køre med 37 kg. hund
nov 2007
men han får det meget nemt rigtig varmt, så bliver nød til at finde på et eller andet med kørsel til ham, nu når jeg ingen bil har, så jeg er glad for min cykels små gear lige nu
aug 2012
http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundetransport/cykelanhaenger/220771
Hvis jeg var dig ville jeg nok give lige det mere. På denne er der støddæmpere ved hjulene, og stænger uden om hjulene, som beskytter hjulene.
Mere hvis du ikke havde tænkt over de detaljer
I bunden har jeg lagt en wet bed, med skridsikker underside og så et af de der billige grå hundetæpper oven på, så hun ligger blødt uden at skøjte rundt
aug 2012
nov 2007
den anden kan jeg få lov til at afbetale, men må lige skrive og høre om der er de ting ved den jeg har haft kigget på også ..
endnu engang tak
dec 2007
Følger: 9 Følgere: 12 Hunde: 2 Svar: 46
Jeg var rigtig glad for den, men min hund var ikke særlig begejsret. Hun ville gerne gå op i den og sidde og der var slet ingen problemer med at lære hende at gå derind, men så snart jeg begyndte at cykle hylede hun som en tosse.. Dét var bare ikke sagen.
Jeg kunne sagtens trække cyklen uden hun sagde noget, men så snart jeg satte mig op på cyklen, så forsvandt det sjove altså
Jeg har dog ikke droppet ideen med en trailer når jeg får min nye hvalp. Jeg håber det vil være anderledes med den nye, ligesom jeg håber at det er anderledes nemmere fordi den skal lære det helt fra hvalp. Min tidligere hun var et års tid da jeg fik traileren
Men absolut et super transportmiddel når man ingen bil har
Cykeltrailer til hunde