4.825 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Halv kvæler halsbånd til lille hund Halv kvæler halsbånd til lille hund

Hejsa

Jeg vil høre om der er nogen der kender et sted hvor man kan købe halv kvæler halsbånd til en 14 uger gammel Bichon Havanais.

Jeg er bange for at han kan trække sig bagud af et alm halsbånd med mindre man sætter det ret stramt.

Jeg vil da også gerne hører hvad i andre bruger til jeres små hunde smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halv kvæler halsbånd til lille hund
  • #1   2. apr 2014 Jeg syer dem selv;)

profilbillede
  • #2   2. apr 2014 Åååh jeg ved skisme ikke hvor man kan køb dem!
    Men syntes du skal lede efter et rundsyet læder halsbånd, da det skåner pelsen bedst smiley Har selv et rundsyet halsbånd, til min puddel smiley

• #3   2. apr 2014 Jeg vil også anbefale rundsyet læder halsbånd, det er også hvad jeg har haft bedst erfaring med til min Lhasa.
    Er dog gået helt fra brugen af halsbånd, da selv rundsyet lavede for meget filter i så langhåret en hund.

• #4   2. apr 2014 Jeg tager halsbåndet af ham når vi er hjemme, det er kun på når vi er ude og gå tur.

Jeg prøver at kigge nærmere på rundsyet læder halsbånd.

Tak for hjælpen smiley

• #5   2. apr 2014 jeg bruger seler til mine hunde også de 4 små. Med en god sele har jeg aldrig oplevet nogle trække sig ud af selen heller ikke da de var hvalpe. Jeg synes selerne er langt mere skånsomt for dem hvis de skulle trække eller blive udsat for ryk i snoren.

profilbillede
  • #6   2. apr 2014 Hehe jeg kan godt lide teksten på den sele på billedet:)

Ja vi havde også en sele da vi havde vores cattledog men troede ikke de fandtes så lille

• #7   2. apr 2014 Noah brugte en hurtta x sele som hvalp. Han var en meget utryg hund når han var ude (vi hentede ham hjem fra en uheldig situation på Kreta) Og han kunne bestemt godt finde på at bakke osv. men han er aldrig kommet ud af selen. Samtidig undgår vi hostende halsende hunde som generes af halsbåndet hvis der skulle opstår tryk

profilbillede
  • #8   2. apr 2014 ja det gør de skam. Til de små hunde kan jeg anbefale Puppia selerne - de kan fx fås her men der er mange som her dem
    http://www.trenddog.dk/shop/puppia-sele-retifit-6078p.html

Jeg synes også Hurtta Y selen er god til nogle små hunde. Men der er mange slags seler at vælge imellem. Jeg ville gå efter en som sidder godt på hunden, ikke generer den når den går og har trykpunkter som ikke ligger på halsen...

Ja K9 selerne med tekst er sjovt. her hjemme har alle 5 hunde hver deres k9 sele med forskellige tekster - synes det er lidt sjovt smiley

profilbillede
  • #9   2. apr 2014 sele. den skåner hals hvirvlerne. bruger kun halsbånd til det lovpligtige hundetegn.

• #10   2. apr 2014 Ville også anbefale en sele - de laves ned til de mindste størrelser - det er som regel også de små hunde seler er bedst til smiley

• #11   2. apr 2014 Jeg er overbevist, det bliver en sele:)

1000 tak for alt jeres hjælp

• #12   2. apr 2014 din hund vil også takke dig, for ikke at bruge halsbånd.

• #13   2. apr 2014 Vrøvl et godt bredt halsbånd er mindst lige så godt og i mange situationer bedre end sele;)

• #14   2. apr 2014 rigtig godt valg smiley

• #16   2. apr 2014 jeg bruger dem fra Ezydog, da der er spænde på. min bryder sig ikke om at få noget ned over hovede. og der inge kæde kun stof.

• #19   3. apr 2014 Rigtig mange hvalpe og hunde bryder sig faktisk ikke om seler man ser ofte især hvalpe som stikker af eller viser dæmpede signaler når sele og snor findes frem;) samtidig med at langhårshunde får problemer med filtret pels af selen:)

• #21   3. apr 2014 Jeg kan høre at der er meget delte meninger om halsbånd kontra sele.
    Nu løste det sig selv da vores hundetræner sagde at hun ikke vil se en sele på pladsen smiley

Så det bliver et lille halv kvæler af rundsyet læder.

• #22   3. apr 2014 maj-britt kan du ikke lige smide mig et link om det med de løse albuer pga. sele?

• #23   3. apr 2014 Ingen af mine hunde har haft knuder pga. selen og jeg har da både haft Amrikansk Cocker, 3 maltesere, en lille langhåret blanding, newfoundlænder og Lhasa apso... Tro altså det handler om hvordan og hvor meget man behandler pelsen og hvile sele man anvender...
    Jeg vil også gerne se link til det med de løse albuer. Alle mine hunde har gået med seler og alle er testet fri for fx AD. Jeg har også svart ved at hvordan en sele an påvirke albuerne. Dog ved jeg at nogle seler kan genere skuldrene hvis det er en enormt dårlig elsker som desuden sidder forkert.

Der hvor jeg trænede ville træneren heller ikke se seler. Jeg gad det en chance og tog med Salik i et halsbånd. Men da jeg oplevede hvordan træningen foregik skyndte jeg mig væk og kommer ikke tilbage til den klub igen!!! Men håber din træner er meget anderledes og har en god grund til ikke at anvende seler... Min træners grund var at man ikke rigtig kunne kommunikere med hunden hvilket undrede mig. Det fandt jeg så ud at da jeg så hvordan han konstant hev og hakkede hvalpene i snoren.

• #24   3. apr 2014 Jeg har købt speciel syede halsbånd til mine, hos MightyM på Facebook, hun er billig og syer efter mål, Bruger dem til alle mine og de sidder super godt smiley

• #25   3. apr 2014 CMP man skal give kage i den klub jeg træner i hvis man hiver i snoren/hunden. Alt træning foregår med stemmeføring/øjenkontakt så jeg tror heldigvis ikke det er sådan en klub som du snakker om smiley

• #27   3. apr 2014 Jeg brugte sele på mine drenge før i tiden, men det stoppede ret hurtigt efter de begyndte at få længere pels, de var en stor knude under forbenene og det nev dem i huden, samtidig lavede selerne mærker i deres pels, så jeg bruger kun halv kvæler på dem nu og det fungere rigtig fint.

Kommentér på:
Halv kvæler halsbånd til lille hund

Annonce