{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Hensyn ved flytning. {{forumTopicSubject}}

situationen er den at jeg har fået købt mig et bette hus, og så skal jeg jo af gode grunde til at flytte,

er der noget jeg skal tage særligt hensyn til med pixie, hun er lige blevet 6 mdr,
er der noget jeg kan gøre for at hun hurtigere forstår at det er huset der er hjemme nu? eller er det nok at møbler og kurv osv. er der?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hensyn ved flytning.
  • #1   4. apr 2014 Altså... Vaks skulle lige lære nogen ting igen, da vi flyttede i december (Han er så godt nok snart 7 år gammel, men stadig).
    Han strintede lige første dag, vi var her op af en dørkarm, men efter et nej, så forstod han dét.
    Til gengæld tog det ham lidt tid, før han forstod at vi altså ikke ville forlade ham her alene, og at vi var kommet for at blive, så han var meget.. klistrende de første par uger. Nu er der slet ikke noget med det, han er lige så stille begyndt at vænne sig til de fleste af lydene (såsom børn der venter på busstoppestedet lige uden for vores dør).
    Det tog dog lidt længere tid for ham at fatte, at vindueskarme og borde stadig er no go ó.o


  • #2   4. apr 2014 Og ja, jo flere ting der kom på plads, jo mere faldt han til ro også.

  • #3   4. apr 2014 Når bare alle tingene er med bør der ikke være de store problemer, men du bør beregne en del fridage til træning af alene hjemme

  • #4   4. apr 2014 det er lige inden påsken så det passer helt fint med et par fridage smiley

  • #5   4. apr 2014 Jeg tror Steffen at bare du er der de første dage ved hunden vænder den sig hurtigt til flytningen Og tillykke med dit lille hus smiley

  • #6   4. apr 2014 Ah, ja - Den havde jeg ikke lige taget med - Min mor var hjemme hele tiden i den periode - Vi flyttede en lille uge før juleaften, så jeg havde stadig skole lige efter flytningen, haha ^^

  • #8   4. apr 2014 jeg tror nu heller ikke det vil volde de vilde problemer, hun har altid tacklet det meget pænt at være alene hjemme her, også helt fra starten, men der trænede vi jo også 14 dages tid eller lign. inden hun for alvor skulle være alene, men hun er egenligt ret god til at omstille sig....

  • #9   4. apr 2014 Vi flyttede med Wolf halvanden måned efter vi fik ham og så flyttede vi igen i januar da han var 8-9 mdr.

    For os har det fungeret godt at have ham med ud det nye sted inden vi rykkede og så være derude lidt med han hvor han bare rendte rundt og snuste. Og så fik vk ham passet mens vi flyttede tingene og hentede ham om aftenen. Der har ingen problemer været smiley et par dage og så var han faldet helt til igen smiley


  • #10   4. apr 2014 det bliver noget lign. jeg vil gøre, jeg får nøglen næste søndagg. jeg tror jeg bare vi køre derud og er der et par timer, og så bliver hun passet når jeg flytter om mandagen. og så har vi lige et par dage derude sammen inden arbejdet kalder igen..



  • #12   4. apr 2014 Vi flyttede med Svende i September. Han klarede det fantastisk. Markerede lige et par steder da kæresten hentede nøglen samt besøgte naboen før vi gjorde smiley

    På selve dagen blev han passet mens vi flyttede og ellers fortsatte vi vores små rutiner når han skulle være alene hjemme. Vi havde ingen problemer overhovedet smiley

    Her er han gået omkuld i sin elskede kurv midt i flytterodet smiley


    profilbillede
  • #13   4. apr 2014 vi er lige flyttet (midt i marts).... vi havde huset fra 1.2 og gjorde det, at vi havde hundene med på besøg i det nye hus i de 4-5 uger der gik fra vi havde nøglerne til vi flyttede... hundene blev så sendt på ferie hos nogle venner imens vi flyttede, vennerne afleverede dem i det nye hus og efterfølgende har hundene så ikke været med tilbage til det gamle hus når vi har skulle hente ting.

  • #16   6. apr 2014 Vi flyttede sidste år,i eget hus
    vi havde lady med et par gange,og der var sslet ingen problemer da vi flyttede ind
    hun opførte sig som om hun altid havde boet her smiley

    Held og lykke med flytningen smiley


Kommentér på:
Hensyn ved flytning.

Annonce