{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

Klør stadig efter lopperne er væk? {{forumTopicSubject}}

Min hund har haft lopper men efter vask og hvidløgstabletter finder jeg ikke længere nogle på hende, dog klør hun sig stadig?!?

Da hun havde lopperne kløede hun så meget at hun fik enkelte små får og tør hud, nu klør hun stadig. Kan det være blevet en vane for hende at klø sig? har hun stadig lopper? eller skal hun bare have noget olie for at hjælpe mod tør hud?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klør stadig efter lopperne er væk?
  • #1   8. apr 2014 det er resterne af den allergiske reaktion, loppespyt giver. Du skal ikke gi olie. Bliver det ikke bedre og klinger af, skal du lige forbi dyrlægen. Der vil du få en hormon kur, som stopper kløe.

• #2   8. apr 2014 Det kan sagtens være der stadig er lopper, men det kan også være den tørre hud der klør.
    Køb noget medicin shampoo og vask hende i det også køb noget lakseolie som du kan give i hendes mad en gang om dagen, det er super godt til pels og hud smiley

• #3   8. apr 2014 Okay, tak smiley

• #4   8. apr 2014 Har hun fået noget for lopperne ? altså advantage eller lignende ?

• #5   8. apr 2014 Hun har fået Frontline, som ingen effekt havde, men har vasket hende med noget loppeshampoo og givet hende hvidløgspiller.

Hun skal have advantage når det er 4 uger siden hun har fået frontline smiley

• #6   8. apr 2014 Lyder som en god ide. Frontline virker heller ikke her. Mon ikke der stadig er lopper og det er det der irriterer. Det skal kun en loppe til for at det klør. Har du behandlet huset? ellers kan der ligge lopper i tæpper og møbler som hopper på hunden og derefter hopper af igen.

• #7   8. apr 2014 Jeg har støvsuget rigtig meget og vasket sengetøjet ofte. Men med gulvtæppe i lejligheden er det svært smiley jeg vil give hende endnu et bad

• #8   8. apr 2014 prøv at købe trinol til at sprøjte med. Det kan købes i matas. Det sprøjter vi alle tæpper med her når vi har haft loppeangreb. Husk at der ikke må være i dyr i rummet når du sprøjter med det. Når du har sprøjtet så luk til rummet i et par timer. Derefter luftes godt ud inden dyr igen har adgang.

• #9   8. apr 2014 Sådan et loppebid kan godt klø i mange dage. Det har jeg oplevet på mig selv, da vi boede et sted med katte og mange lopper (overlevet i gulvtæpper o.lign. fra tidligere beboere smiley ) Og det var ikke p.g.a. nye bid, men de samme steder det blev ved. Et par af kattene havde også kløende knopper/små sår i nogen tid efter, at alle lopperne var udryddede.
    Det er noget forfærdeligt skrammel at få bugt med.

• #11   8. apr 2014 Tak for jeres råd alle sammen

En grå schæfer - det gør vi også smiley

Kommentér på:
Klør stadig efter lopperne er væk?

Annonce