{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Ligegyldigt hygge emne. Jeg troede jeg fik en putte sofahund :p {{forumTopicSubject}}

D. 26 april er det 1 år siden jeg fik den sødeste lille chihuahuahvalp på 4 mdr hjem, og jeg troede virkelig jeg kendte racen, har læst om den siden jeg var 5-6 år (fik hjælp af min mor) og er medlem af diverse chihuahua sider.
Men der er aldrig nogen der har fortalt mig at de har uendeligt energi smiley
Lucky er som et duacel (staves?) batteri, bliver bare ved og ved og ved.
Jeg elsker det! men hold dog op hvor kan han være en belastning..

I dag har vi gået 2 længere ture på 4-5 km hver, plus fodersøg i haven, leg og hygge. Vi har haft besøg af min nevø på 10 mdr i 3 timers tid, hvor Lucky selvfølgelig rendte rundt ved ham hele tiden. De to elsker hinanden, men er selvfølgelig kun sammen under opsyn, da Lucky ville slikke lille Jonathan til døde, og Jonathan af gode grunde ikke helt forstår at Lucky ikke bryder sig om at blive taget i skindet.

Men selvom vi bare har været igang stortset hele dagen, så er Lucky stadig ikke helt færdig, for nu har han jo fået en lille lur og så er vi igang igen. Men hans moar er altså TRÆT nu.. smiley
Lige nu, i det jeg skriver, render han rundt i hele stuen, under sofaen og så i fuld spurt videre rundt i stuen.

Jeg elsker Lucky og jeg elsker at han også kan lide at være aktiv, at han vil lege og er glad, samtidig med at han elsker at putte, for Lucky eeeeeeeelsker at putte under dynen og står helst ikke op før til middag smiley

Nogen kunne godt have fortalt mig at jeg fik et duacel batteri og ikke en lille puttesofahund smiley

Det her år er gået alt for stærkt, men hvor er jeg dog glad for at jeg hentede min lille skat, og jeg nyder hver eneste dag og hver eneste aften han kommer og skal putte under dynen.

Det er den dyreste kg pris jeg nogensinde har betalt, men man må jo betale prisen for 1 kg ren kærlighed.

billedet er fra tidligere i dag, da vi var ude i haven og nyde det gode vejr efter gåtur nr 2 smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ligegyldigt hygge emne. Jeg troede jeg fik en putte sofahund :p
  • #1   12. apr 2014 HAHAHAHA...Det kunne jeg godt have fortalt dig smiley smiley
    Men det er en rigtig sød og smuk lille Duracell-trold du har smiley
    Han er jo også stadig en slags teenager, så selvfølgelig er der gang i sådan en størrelse. Dejligt at du så giver ham en masse aktivering. Men overdriv ikke motion alt for meget, det giver ham bare bedre kondition i stedet for at trætte. smiley


  • #2   12. apr 2014 Tak! smiley Hihi, vidste godt at de skulle have aktivering, men for biib da, han har jo uendelig energi, troede jeg kunne køre ham træt og 5 km om dagen (udover de små ture og mental aktivering var nok) men nej nej, lucky bliver bare ved og ved og ved smiley

    Jeg tror egentligt også skylden lægger ved mig selv, for har vænnet ham til det fra han var lille, for han havde simpelthen krudt i røven, og lod ham gå og løbe på boldbanen alt det han orkede, for vi boede jo i lejlighed uden have, så vi nød jo gå turene hvor vi kunne være ude og nyde vejret. Det er godt nok sjælendt jeg har måttet tage ham op pga træthed.
    Men da jeg fik ham havde jeg nok ikke regnet med at han krævede SÅ meget for at blive ordentligt træt. Men mon ikke også det hjælper når han engang ikke er enebarn mere smiley

    Dyrlægen roste ham også meget for hans form, hans lunger og hjerte var bare perfekt, så er da også dejligt at vide at det har en effekt for ham at blive brugt.

    Vi går normalt 3-5 km om dagen og så er vi i haven, leg og mental for resten. Men min mor skulle ud og gå med barnevognen og Lucky havde godt med energi så vi tog da lige en tur mere smiley


Kommentér på:
Ligegyldigt hygge emne. Jeg troede jeg fik en putte sofahund :p

Annonce