9.450 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hundemad til Bichon Havanais Hundemad til Bichon Havanais

Hejsa

Vi er den lykkelige ejer af en dejlig lille Bichon Havanais ved navn Nimbus.

Han er en rigtig glad, klog og legesyg hund. Men jeg er lidt bekymret for hans spisevaner.
Han er 17 uger og vejer kun 2,3 kg. Jeg har prøvet med 2 forskellige slags tørkost fra dyrelægen både med og uden vand. Han kan godt finde på at tømme skålen engang imellem men andre gange går han bare over og snuser til det og går så uden at spise noget.

Kan det være fordi at han ikke rigtig kan lide maden og kun spiser af nød når han virkelig er sulten eller er det meget normalt?

Han var den mindste i hvalpeflokken men samtidig den mest aktive efter min vurdering.

Er der nogen der ved om der er bestemt foder som egner sig godt til denne race ?

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
  • tømrer 1.000 kr.
  • Føring til lampe 250 kr.
  • Opsætning af lampe 700 kr.
  • Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.
  • Badeværelseslåge hænger 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundemad til Bichon Havanais
  • #2   16. apr 2014 Foder fra dyrlægen er ikke det mest spændende - I hver fald ikke indholdet.

Måske du skulle prøve, at finde noget andet hvalpefoder?? Der findes efterhånden meget godt foder på markedet f.eks. Kingsmoor, Essential, Acana eller Orijen.

Du kan evt. bestille nogle foderprøver, så du ikke står med en pose foder, som hunden ikke vil spise.

• #4   16. apr 2014 Jeg bruger Arion til mine Først fik de hvalpefoder med lam og ris og her som voksne får de laks og ris Men jeg ville også gøre som en anden skriver ,prøv at få nogle prøve pakker så du kan finde ud af hvad den vil ha smiley

• #8   16. apr 2014 Tak for jeres mange forslag. Jeg tror at jeg vil prøve at bestille nogle prøver som der nævnes. Nogen der kan anbefale et godt sted at anskaffe prøver på lidt forskelligt?

• #9   16. apr 2014 Det behøves nok hellere ikke nødvendigvis være tørfoder. Hvis i kan anbefale noget godt vådfoder så er jeg også villig til at prøve det. Det er jo begrænset hvad sådan en lille hund spiser så skidt med at det koster lidt mere end tørfoder.

• #11   16. apr 2014 Nu sider jeg og kigger rundt på diverse netbutikker og så støder jeg flere gange på BARF. Jeg kan se at det er råt kød og knogler der er froset ned. Er det noget der kan anbefales og skal det blandes op med grøntsager mm.?

• #12   16. apr 2014 Bare glem spørgsmålet om BARF, jeg fandt en tråd om emnet her http://www.hundegalleri.dk/forum/Generel-diskussion/567781-barf_maengde#bund

Beklager jeg ikke lige kiggede inden jeg spurgte smiley

Kommentér på:
Hundemad til Bichon Havanais

Annonce