{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Sele til hvalp {{forumTopicSubject}}

Hej Alle,

Min hvalp, Eiko (10 uger gammel), bruger i øjeblikket et kattesele: den ligner den sorte på dette link http://www.minizoo.dk/gfx/thumbs/big/Nobby-Kattesele-sæt-i-sort-XL.jpg

Indtil videre har jeg ikke kunne finde andre som passer ham. Selv katteselen synes jeg ikke sidder særlig godt.. Midterstykket, hvor snoren sidder i, falder hele tiden ned på siden af ham, så den trækker skævt. Det bliver han lidt sur over og vil ikke altid gå med på tur.

Når han nu vokser vil jeg gerne finde en god ergonomisk sele, som giver ham god frihed til bevægelse, da han stadig vokser - selvfølgelig...
I det hele taget kunne jeg godt tænke mig at finde noget allerede noget, som han måske kunne vokse lidt i, da selen har har nu sidder elendigt.

Jeg har hørt godt om K9 selerne, Hurtta og Ezydog. Jeg ved, at der bl.a. findes forskellige modeller inden for Hurtta selerne og Ezydog, men dette er en større jungle for mig, da jeg ikke ved, hvad der er "bedst"/godt for sådan en som ham. (I kan se ham på min profil) smiley

Håber I kan hjælpe mig lidt på vej.

Pft. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sele til hvalp
Kommentér på:
Sele til hvalp

Annonce