5.044 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hundeluftning forbudt. ? Hundeluftning forbudt. ?

Hejsa alle. Vi sidder lige herhjemme og snakker om et skilt der forekommer her hvor vi bor. Der er nemlig en gade hvor i hver ende der er et skilt der står hundeluftning forbudt. Men hvad indebærer hundeluftning?
Må jeg godt gå igennem gaden med min hund, fordi jeg skal hen til noget i den anden ende, må jeg opholde mig med min hund i området? Andre siger der skal stå hunde forbudt, hvis de ikke må opholde sig der.
Hvad siger i? Og er der noget lovstof eller fast defination af det? Fortsat god aften

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeluftning forbudt. ?
  • #2   5. maj 2014 Det er også privatområde, i en stor beboelsesejendom.

• #4   5. maj 2014 Det er et uofficielt skilt.. Det vil sige at det i princippet ikke har nogen konsekvenser at trodse det..

• #5   6. maj 2014 Christina - når skiltet er på privat grund, så gælder det altså.

Mit bud er at det er helt forbudt at gå med hunden i området, men er det et boligselskab kan man vel ringe og spørge

• #6   6. maj 2014 Sådan nogle skilte står der også hist og pist ved stierne her omkring, hvor jeg bor.
    Der er en masse stisystemer, som går gennem en masse boliger, som ejes af forskellige boligforeninger, som hver især kan lave deres egne små regler for beboerne. Men stierne er offentlige, så alle må færdes der.

Jeg opfatter disse skilte som, at man ikke må lufte hunden ude på græsarealerne langs med stierne, og selvfølgelig skal hundene være i snor.

Skiltene ved stierne i det område, der hører til den boligforening, jeg bor i, er dog lidt anderledes. Der står der: Hund i snor - bæ i pose! smiley
    Ellers er de nogenlunde ens.

• #7   6. maj 2014 Det betyder vel det der står;) hundeluftning forbudt;) med andre ord, lad være med at lade din hund skide her! Vi gider ikke alle de hundelorte! Og jo jeg syntes det skal respekteres

• #8   6. maj 2014 Jeg tror det betyder de ikke gider have hunde hømhømmer liggende smiley

• #9   6. maj 2014 Michelle - jeg har ikke sagt at de ikke skal respekteres. Blot at der ikke er en konsekvens ved at trodse dem.

Men i øvrigt må man jo ikke færdes på privat område i det hele taget..

Kommentér på:
Hundeluftning forbudt. ?

Annonce