{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Borrelia
  • #4   16. maj 2014 Nej men hvis mine hunde kan risikere at blive syge af et flåt bid, vil jeg nok gøre det
    Jeg plejer altid at undersøge mine hunde, når vi har været ude at gå ,og så få den /dem fjernet med det samme Nu bor jeg hvor der er manget råvildt og meget høj græs Så jeg kan ikke undgå, at der kommer nogen på dem Selv om jeg giver loppemiddel med middel i mod flåter i


  • #6   16. maj 2014 Oh det er da dejligt for dig Minion Det er heller ikke såda at vi er plaget voldsomt her ,men det kan altså ikke undgås med alt det græs og træer og råvildet Er der ingen marker eller krat der hvor du bor

  • #8   16. maj 2014 Ok det må da være dejlig, at de ikke gider at gå på dine dyr Vaaaa hvilken parfyme sprajer du dine dyr med smiley

  • #10   16. maj 2014 ØV

  • #12   16. maj 2014 Nåååå du bruger gas :-Ohe he he

  • #13   16. maj 2014 Ok det prøver jeg lige smiley

  • #14   16. maj 2014 Sara og Lulu er blevet vaccineret mod det for første gang i år smiley

  • #15   16. maj 2014 Mange tak for jeres svar Jeg tror jeg prøver at hoppe med på vognen
    Jeg vil ikke ha, smiley at mine hunde bliver syge at de bæster


  • Malene P
    Malene P Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 21
    #16   16. maj 2014 Jeg vil slet ikke tøve med at få den. Når vi på et tidspunkt skal have vovse igen, skal den helt sikkert vaccineres. Vores Karla måtte jo desværre aflives pga borrelia. Vi har sommerhus i Asserbo, hvor hun i forår/sommerperioden altid blev bidt, vi tjekkede hende hver dag, men nogle gange kunne der være fem, syv stykker på hende, som vi selvf fjernede. Dette på trods af dråber, prøvede både bayvantic og frontline, uden det store resultat. Desværre ved man jo ikke med de små sataner, hvilket nummer i rækken der udløse borrelia.. Hvad koster vaccinen iøvrigt, for den blev vist først introduceret sidste år?

  • #17   16. maj 2014 Malene jeg ved ikke hvad det koster Men det er også lige meget ,mine hunde skal ikke være syge af det
    Jeg er da ked af at høre at din hund døde af Borrelia


  • #21   17. maj 2014 Ja jeg fandt lige en lille lille bitte en på Misja igår aftes Vupti så var den fjernet
    Jeg går mine hunde igennem hver dag ,For at ta dem med det samme Har prøvet en gang, hvor tægen var blevet lige så stor som en ært føj Så skal jeg altså ha hjælp For så kan jeg altså ikke klare dem De er bare så ulækre smiley


  • #23   17. maj 2014 Det problem der er det største i forhold til flåter lige nu er TBE og i mindre grad borreila, selvom det da er slemt nok...

    TBE smitter med det samme flåten bider.

    Vaccine er nok ret relevant for os, der færdes i flåt-land.
    Om der er en vaccine til hunde ved jeg slet ikke.

    (link fjernet)


  • #25   17. maj 2014 Birgitta min mor fandt en gang en, der lignede en stor solbær ja i starten troede hun at det var en solbærSå jeg sagde til hende, det var da godt du kke spiste den smiley

Kommentér på:
Borrelia

Annonce