{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.292 visninger | Oprettet:

Ingen forstand på hunde >:( {{forumTopicSubject}}

Øj... jeg er sgu lidt gal nu ... nej jeg er meget gal nu smiley

I min familie, er der et ungt par, de startede med at have en malamute bl, ham kunne de ikke styre, så fik de en mere, noget af det samme blandingsforhold, det gik ikke meget bedre.
Efter de blev voksne kunne disse 2 meget aktive hanner jo også slås indbyrdes smiley + at de splittede hjemmet ad når de var alene hjemme smiley
Så flytter de sammen med en mere som også har en hannund, race ved jeg ikke, den var 13-14 år, og nu havde man så 3 hanhunde der for i hovedet på hinanden smiley + 3 unge mennesker som overhovedet ikke kunne styre deres hunde smiley
Når hundene skulle være alene hjemme er de i bur . i alt fald de 2 førstnævnte, den sidste er løs i huset.
så flytter de sammen med et par der har 2 hunde, en han og en tæve.
og i løbet af de sidste par dage er flg sket :
Den gamle han, ryger i hovedet på den sidstankomne han, og den gamle aflives.
i går bryder malamute blandingerne ud af deres bure og splitter stuen ad inc dør til køkken, samt flår alle de marsvin de havde i bure i stuen.
+ at den første mute flår store flænger i hovedet på nr 2 mute .
mute nr 1 skal aflives .

Vi andre her i familien skælder ud, hvordan fanden kan sådan noget ske smiley
jooo.... den der tæve er jo ligsom i løb nu.

Så man har lukket 4 potente hanner sammen med 1 løbsk tæve.
hvordan kan man forvente at man ikke ville få problemer ud af det ?
De er simpelthen blevet skældt ud så det basker. de hunde er bare så ødelagte, de får ej heller nogen aktivering eller motion smiley

Mit forslag var enten afliver de hele banden, eller prøver at vidreformidle dem til nogen med forstand på de racer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen forstand på hunde >:(
Kommentér på:
Ingen forstand på hunde >:(

Annonce