I dag er jeg en dårlig hundeejer... {{forumTopicSubject}}
... fordi jeg sidder og stener, højgravid med vand i kroppen, et ømt bækken og en ankel der (åbenbart) lader sig påvirke af alt det der sk*de vand der samler sig.
De kære små hunde er pt punkteret i henholdsvis en solstråle og en lænestol, men deres hundemor har lidt ondt af dem (og sig selv), da luftning nok kommer til at vente til gemalen er hjemme igen. De overlever jo nok i bedste velgående, faktisk snorkes der lystigt, men samvittigheden... Øv...
Dog tænker jeg, at vi skal slæbe os ud i haven i eftermiddag og søge godbidder og træne lidt øvelser trods alt, men det holder hårdt med sådan et graviditetssløvsind
Så i dag føler jeg mig godt nok som den værste hundeejer, selvom jeg jo selvf. ikke har bedt om, at anklen skal drille, så er det URETFÆRDIGT og når man er gravid må man gerne brokke sig - HØJT, KLART og TYDELIGT
Ej, jeg er sgu lidt mærket af, at jeg indtil nu har haft det alt, alt for nemt, så jeg skal ikke klage
Hvad skal i andre lave med jeres firbenede i dag?
nov 2012
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 19
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.005
Det er sjovere at drille mor der ligger på gulvet og laver øvelser, så den stod på ekstra ansigtsvask
Ellers tager hun bare en morfar eller 2 i sofaen, for ud, det gider hun ikke
nov 2012
Hvornår er du sat til?
nov 2012
Kan dog se det for mig med øvelser på gulvet - de gange jeg har gjort noget lignende, har der stået to hunde og stirret på mig, og Qela uddeler også gerne møsser
nov 2012
Har dog en ambition om at få bagt en kage og skiftet sengetøj. Det må stå sin prøve...
jun 2013
Følger: 34 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.048
jeg sidder i bilen med de to af hundene, og venter på min datter der har sidste skoledag i dag.
sep 2009
Følger: 2 Følgere: 3 Hunde: 4 Svar: 201
okt 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 23 Svar: 319
Senere skal ud og gå en god lang tur, og hvis vejret bliver bedre, så sætter vi os nok også lidt ud i solen
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 162 Svar: 12.907
Min mand har stået for luftningen siden november, så han glæder sig godt nok til at vi kan dele opgaven igen.
Jeg sørger også for snuseøvelser på de kedelige dage, og glæder mig ellers over tempareturene udenfor, idet hundene så er meget lidt aktive i forhold til vinterperioden
nov 2012
Altid rart at vide, at jeg ikke er ene om at være "sølle", selvom jeg godt ved, at jeg ikke skal klage
Fik min bachelor hevet i land sidste uge, og har to eksamener mere, men den her uge er kun venten, venten og mere venten. Ville gerne male, men hænderne er også påvirket af væske og fingrene sover og er stive, så indtil nu har jeg ikke kunnet trække mig selv op til det
nov 2012
nov 2012
Tror heller ikke, Qela og Mille ville sige nej tak til hundeskoven, men det gør min ankel og bækken desværre. Og en eller anden har vasket tøj de sidste par dage kan jeg se -men hvem har dog tænkt sig at lægge det sammen?
nov 2012
De lider skam ingen nød, det er vist min samvittighed der lider mest
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 142 Svar: 830
Her i huset har Sahira endelig overgivet sig. Jeg sidder med en eksamen og hun keeeeder sig. Solen har strålet de sidste par dage og havedøren har stået åben fra vi stod op til hen omkring 21-22 tiden. Men i dag blæser det og er rigtig træls vejr og Saphira trisser rundt og vil ud hele tiden, for derefter at opdage at vejret altså ikke var så strålende som hun mente det var
Må hellere bøde for det i aften og slæbe kæresten med ud og gå. Det er noget af det bedste hun ved.
nov 2012
OG har fået lagt sengetøj på og tømt opvaskemaskinen. Og haft hundene med i haven. Hader de her dage, men når da alligevel en smule.
Sappie, her er den f... blæst godt nok også irriterende, plejer også at lade døren stå i så godt vejr, men alt klapper bare i konstant
I dag er jeg en dårlig hundeejer...