{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

I dag er jeg en dårlig hundeejer... {{forumTopicSubject}}

... fordi jeg sidder og stener, højgravid med vand i kroppen, et ømt bækken og en ankel der (åbenbart) lader sig påvirke af alt det der sk*de vand der samler sig. smiley

De kære små hunde er pt punkteret i henholdsvis en solstråle og en lænestol, men deres hundemor har lidt ondt af dem (og sig selv), da luftning nok kommer til at vente til gemalen er hjemme igen. De overlever jo nok i bedste velgående, faktisk snorkes der lystigt, men samvittigheden... Øv... smiley

Dog tænker jeg, at vi skal slæbe os ud i haven i eftermiddag og søge godbidder og træne lidt øvelser trods alt, men det holder hårdt med sådan et graviditetssløvsind smiley

Så i dag føler jeg mig godt nok som den værste hundeejer, selvom jeg jo selvf. ikke har bedt om, at anklen skal drille, så er det URETFÆRDIGT og når man er gravid må man gerne brokke sig - HØJT, KLART og TYDELIGT smiley
Ej, jeg er sgu lidt mærket af, at jeg indtil nu har haft det alt, alt for nemt, så jeg skal ikke klage smiley

Hvad skal i andre lave med jeres firbenede i dag? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  I dag er jeg en dårlig hundeejer...
  • #2   28. maj 2014 Åh ha ha, og det eneste man IKKE har brug for, er noget der skal foregå i en højde UNDER hoften - såsom at vaske hund. Jeg taber også alting, til stor frustration for mig selv, for det gør ONDT at samle det op igen. Det ER altså ikke let smiley

• #4   28. maj 2014 Dana skal nærmest skubbes ud af havedøren.... hun HADER blæst smiley

Det er sjovere at drille mor der ligger på gulvet og laver øvelser, så den stod på ekstra ansigtsvask smiley som om jeg ikke havde gjort det godt nok i morges smiley

Ellers tager hun bare en morfar eller 2 i sofaen, for ud, det gider hun ikke smiley

• #5   28. maj 2014 Meget forståeligt smiley 20. juni, og har været vant til at kunne det meste - lige indtil i lørdags, vi var afsted til en lang dag med kon - og nonformation på Sjælland, og mit ømme bækken samt vand i kroppen har virkelig taget til efter det smiley
    Hvornår er du sat til?

• #7   28. maj 2014 Ha ha, her er det kun regn, der kan holde Qela inde. Og intet vejr er for slemt til en beagle ifølge Mille smiley

Kan dog se det for mig med øvelser på gulvet - de gange jeg har gjort noget lignende, har der stået to hunde og stirret på mig, og Qela uddeler også gerne møsser smiley

• #8   28. maj 2014 Ja de overlever da, Qela ser faktisk ret så tilfreds ud med hendes solstråle, og Mille forlangte at komme i haven. Åh små søde hvalpe, de må være nuttede - billede? smiley

Har dog en ambition om at få bagt en kage og skiftet sengetøj. Det må stå sin prøve... smiley

• #9   28. maj 2014 Føler med jer højeksplosive damer smiley
    jeg sidder i bilen med de to af hundene, og venter på min datter der har sidste skoledag i dag.

• #12   28. maj 2014 Vi kan bytte hunde, mine gider ikke ud og gå, har prøvet 3 gange i dag, står pænt i døren med snorene klar, men niks, de kigger dumt på mig og går ind i sofaen.

• #13   28. maj 2014 Lige nu er jeg begravet i 1 års opgave (pædagog stud), med 6 åbne bøger omkring mig, en computer, og en hund som snoooork bobler, for vi har da "hyggestund" i sofaen, smiley nåja bare så længe der er én af os som hygger smiley
    Senere skal ud og gå en god lang tur, og hvis vejret bliver bedre, så sætter vi os nok også lidt ud i solen smiley

• #14   28. maj 2014 Også højgravid her, med godt to uger tilbage.
    Min mand har stået for luftningen siden november, så han glæder sig godt nok til at vi kan dele opgaven igen.
    Jeg sørger også for snuseøvelser på de kedelige dage, og glæder mig ellers over tempareturene udenfor, idet hundene så er meget lidt aktive i forhold til vinterperioden smiley

• #15   28. maj 2014 Åh, så skete der da lige en nedsmeltning der, hvor er de nuttede smiley

Altid rart at vide, at jeg ikke er ene om at være "sølle", selvom jeg godt ved, at jeg ikke skal klage smiley
    Fik min bachelor hevet i land sidste uge, og har to eksamener mere, men den her uge er kun venten, venten og mere venten. Ville gerne male, men hænderne er også påvirket af væske og fingrene sover og er stive, så indtil nu har jeg ikke kunnet trække mig selv op til det smiley

• #16   28. maj 2014 Hmm, de ser nu ud til at have det meget godt... smiley

profilbillede
  • #19   28. maj 2014 Årh Isabelle de er jo SLET ikke nuttede smiley

Tror heller ikke, Qela og Mille ville sige nej tak til hundeskoven, men det gør min ankel og bækken desværre. Og en eller anden har vasket tøj de sidste par dage kan jeg se -men hvem har dog tænkt sig at lægge det sammen? smiley

• #21   28. maj 2014 Jo, og det gør han nok også smiley Jeg plejer dog også ofte at tage dem med om morgenen, jeg har jo knapt så meget at se til når jeg "kun" skal læse til eksamen og være gravid smiley

De lider skam ingen nød, det er vist min samvittighed der lider mest smiley

• #23   28. maj 2014 Tror de overlever i solstrålen smiley så leg du bare hval med god samvittighed.

Her i huset har Sahira endelig overgivet sig. Jeg sidder med en eksamen og hun keeeeder sig. Solen har strålet de sidste par dage og havedøren har stået åben fra vi stod op til hen omkring 21-22 tiden. Men i dag blæser det og er rigtig træls vejr og Saphira trisser rundt og vil ud hele tiden, for derefter at opdage at vejret altså ikke var så strålende som hun mente det var smiley

Må hellere bøde for det i aften og slæbe kæresten med ud og gå. Det er noget af det bedste hun ved.

• #24   28. maj 2014 Åh en fantastisk god kage jeg lige fik smækket sammen der, mums smiley
    OG har fået lagt sengetøj på og tømt opvaskemaskinen. Og haft hundene med i haven. Hader de her dage, men når da alligevel en smule. smiley

Sappie, her er den f... blæst godt nok også irriterende, plejer også at lade døren stå i så godt vejr, men alt klapper bare i konstant smiley

Kommentér på:
I dag er jeg en dårlig hundeejer...

Annonce