1.042 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 31 Svar

Spørgsmål omkring foder. Spørgsmål omkring foder.

Jeg søger nogle personer, som har lidt erfaring med et par fodermærker.
Det drejer sig om Select Gold og Real Natures nye "Wilderness" serie, som skulle være lavet af 70% kød og 30% grøntsager.

Har kigget på lidt forskellige fodermærker, men kunne umiddelbart kun finde disse to, som er billige, men også lyder til at være gode.
Jeg er ikke interesseret i at bruge en halv bondegård på noget foder, hvis jeg kan få det billigere og i nogenlunde samme kvalitet.

Hvis I har andre forslag til foder, som er forholdsvis billigt (under 500 kr for minimum 12 kg) og samtidig også godt og <b>kornfrit</b>, så må I meget gerne skrive lidt om hvad jeres erfaringer er med lige dette mærke smiley
Jeg er absolut ikke interesseret i at købe Eukanuba, Royal Canin, Arion eller Hills.

Hunden det skal være til er en lille hund, som nok kommer til at veje maks. 10-12 kg. Gå ud fra at hunden ingen ekstra behov har smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål omkring foder.
Kommentér på:
Spørgsmål omkring foder.

Annonce