Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund har spist kirsebærsten
  • #1   14. jun 2014 Mit bedste råd er at være opmærksom på eventuelle symptomer på, at din hund har ondt eller har det dårligt, og hvis du er den mindste smule i tvivl, så hellere kontakt dyrlægen en gang for meget end en gang for lidt. (:
    Men jeg tvivler nu på, at det er noget, du skal være skrækslagen for. Den har jo ikke indtaget særlig mange, men igen det kan ske, at den reagerer negativt, og derfor vær opmærksom på din hunds velvære (:

• #2   14. jun 2014 Der skal en del til tror jeg. De skal nok komme ud af den anden ende smiley

• #3   14. jun 2014 Min venindes mors hund spiste sidste sommer kirsebærren og han spiste heller ikk ret mange men da der var gået 8-9 timer så blev han så syg så syg og de var sikker på at han ikk ville overleve men det gjorde han heldigvis men hold godt øje med din hund og begynder den og få det dårligt så afsted til dyrhospitalet for de dør altså af det lort....håber ikk at din hund bliver syg

Kommentér på:
Min hund har spist kirsebærsten

Annonce