{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Så kom buret hjem {{forumTopicSubject}}

Jeg skrev tidligere en tråd ang bur, og idag har jeg så været ude og hente det hjem.
Det er perfekt smiley

Lady var ik helt vild med at skulle derind, men så snart hun opdagede at der faldt godbidder, hvis hun gik derind og lå lidt, så var der ingen problemer smiley

Jeg smed et tæppe hen over, så det blev lidt mere hule agtigt, og så kan hun ikke se hoveddøren og folk der går forbi. Det er nu normalt ikke et problem, men hun er mere vagtsom når hun er alene, så tænkte at det ku være en god ide.
Lågen har jeg pillet af buret, så hun kan gå ind og ud som hun vil.

Ih jeg er allerede glad for det, er sikker på at det er en god investering.
Så når vi skal på camping, så skal hun nok være tryg inde i sin hule, og finde ro derinde, og behøver ikke snor på alene, mens vi evt lige skal hente noget, i bad osv smiley

Jer der også har bur, hvordan ser jeres ud?
Også som hule, eller ikke?
Med og uden låge i og hvorfor/hvorfor ikke ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom buret hjem
  • #1   20. jun 2014 Her er mit bur Hun bruger den somtid til at putte i Men ellers bruger jeg den i bilen
    Da jeg havde Sille kom Misja ind i buret når Sille var inde Ellers blev Misja ædt
    Den er nemlig rigtig god at ha med på camping eller i sommerhus, hvis man lige skal noget, smiley hvor man ikke kan ha hund med


    profilbillede
  • #2   20. jun 2014 Jeg har altid haft det sådan at, min hund aldrig skulle i. Bur, og det er synd for dem.
    Men må sande at denne løsning jo egentlig er ok. Hun blir jo ik lukket inde i buret i flere timer, men kan gå ind og ud som hun vil, og når den skal lukkes fx på camping, så er det jo kort tid, og hun være vant til den.
    Jeg tror mange afskyr bure, fordi de tror hunden blir lukket inde timevis alene...det var jo også min forestilling...indtil jeg lærte lidt af hg her, og fandt ud af, at et bur er ok på den hvis man bruger den med omtanke


  • #3   20. jun 2014 Jeg har aldrig lukket buret når det står herinde Men selvfølgelig i bilen
    Det var kun da jeg havde Sille at hun blev lukket i buret i kort tid
    Så ja til de formål du nævner syntes jeg også det er godt Og de vender sig til det, som deres hule smiley


Kommentér på:
Så kom buret hjem

Annonce