{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stor indhegnet hundeskov i / omkring Århus.
  • #1   4. jul 2014 Jeg ved ikke hvad du kalder stor ...

    Men der ligger en i Tilst i naturområdet mellem Skjoldhøjparken og Brabrand.. Så ligger der en ved Helenelyst i Brabrand, og har hørt om en i Solbjerg, og vist også Lystrup... de 2 sidste kender jeg ikke, de 2 første vil jeg ikke kalde store ....


  • #2   4. jul 2014 Der er også hundeskov ved Vejlbytoften i Risskov - hvad du definerer som stor, ved jeg af gode grunde ikke smiley

  • #4   4. jul 2014 Store hundeskove er ikke indhegnede, men der er efterhånden en del små indhegnede områder, hvor hunde må færdes uden snor.
    Du kan finde dem alle på www.hundeskovene.dk


  • #5   4. jul 2014 Den i Lystrup er en bet' en, men der er så ikke proppet på nogen måde. Har tit været der alene.. Ellers er der ofte hunde i indhegningen ved siden af.

  • #6   4. jul 2014 Den i Tilst kan man også sagtens have for sig selv alt efter hvad tid på dagen man kommer ... mellem 16.30 og 17.30 er der tit mange ...

  • #7   4. jul 2014 Den i Solbjerg kalder jeg godt nok lille - det er mest bare en græsmark og så lidt træer i den ene ende, man kan gå en runde på 10 min.

    Den i Risskov, den der hedder Mollerup Skov er heller ikke særlig stor, den er også gået på max 10 min.


  • #8   4. jul 2014 Der er anarki i den i Mollerup/v. Vejlby Toften. Ikke et sted jeg tager min hund hen.

    Folk lukker fx deres hund der ind, mens de selv jogger en tur i skoven eller henter ungerne i børnehaven...


  • #9   5. jul 2014 Så er det godt nok sket meget siden jeg boede der Julie, men det er også 4 år siden. dengang var Mollerup verdens bedste hundeskov, for der var der ingen hegn og det var bar ehalvdelen af skoven der var hundeskov, resten af skoven skulle de have snpr på. dengang elskede jeg den skov og kom der hver dag, man kunne gå en lang tur med hunden løs og mødte man andre i hundeskoven hilste hundene og så gik man videre - efter den blev gjort 1/3 så stor og blev indhegnet er den nul og nix,

  • #10   5. jul 2014 Jeg går stadig med min fri i resten af skoven. Men ja, det var langt bedre den gang før det der indhegnede helvede kom op. 1/3 kan jo ikke en gang gøre det

  • #11   5. jul 2014 Nej, måske er det kun 1/20 der er indhegnet af hele skoven, men god er den ikke mere.

  • #12   5. jul 2014 Nej, det er den satme ikke. Og der er bare en super dårlig kultur omkring det. Folk sætter sig på bænkene (hvis de er med deres hunde derinde) og så sidder de og slabrer kaffe og lader 'hundene selv finde ud af det'. Hver gang jeg går forbi er der en hund, der hyler voldsomt op.

  • #13   5. jul 2014 Det lyder ikek godt. Men den kultur er der i mange hundeskove - mange synes, at hundene bare skal løbe rundt og lege selv - og kommer man med hunde der ikke kan lide det moslen eller har ejere der ikke ønsker de deltager i det, ja så blvier man kigget skævt til.

Kommentér på:
Stor indhegnet hundeskov i / omkring Århus.

Annonce